رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: درباره رئیس جمهور جدید آمریکا قضاوت تعجیل آمیزی انجام نمی‌دهیم تا استراتژی وی مشخص شود البته در مورد آمریکا باید گفت تغییری در ماهیت آن‌ها صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۸۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه همایش ملی «نظام سلطه و جریان نفوذ» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص طرح اخیر کنگره آمریکا در رابطه با ایران، اظهار داشت: ما درباره رئیس جمهور جدید آمریکا قضاوت تعجیل آمیزی انجام نمی‌دهیم تا استراتژی وی مشخص شود. البته در مورد آمریکا باید گفت تغییری در ماهیت آن‌ها صورت نگرفته است.
وی افزود: آمریکا همچنان مسیر قبلی خود را ادامه می‌دهد و ما منتظر می‌مانیم تا آن‌ها به یک عقل منطقی برسند.
سردار جلالی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص قدرت دفاعی کشورمان بیان داشت: هر کشوری برای دفاع از خود نیازمند توان دفاعی بازدارنده است. به همین جهت ما نیز برای دفاع از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشورمان توانمندی‌های دفاعی خود را افزایش می‌دهیم تا ایجاد بازدارندگی کند و موجب عدم میل تهاجم دشمن شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: البته بازدارندگی یک مفهوم ذهنی دارد یعنی ابتدا باید قدرت را تولید کنیم بعد ارائه کنیم تا به دشمن تفهیم کنیم که اشتباه محاسباتی انجام ندهد.
وی در پایان گفت: خوشبختانه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صنایع دفاعی کشورمان به تولیدات داخلی متکی شده است و برای تقویت قدرت بازدارندگی خود به توسعه توان دفاعی خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات