نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند ،در تشریح دستاوردهای انقلاب اذعان داشت: سپاه عزت ایران اسلامی را حفظ کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۹۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر نشست عقیدتی هیئت منتظران موعود (عج) پایگاه نجمه خاتون حوزه مقاومت بسیج مهدیه با سخنرانی حجت الاسلام ملایی نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.

حجت الاسلام ملایی در ابتدای سخنان خود با بیان حدیثی از امام جواد (ع)، توفیق من الله،موعظه الهی ونیاز به پند و نصیحت دیگران را سه ویژگی مورد نیاز مومن عنوان نمود و با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی برلزوم نصیحت ایشان خاطر نشان کرد : انسان در هر جایگاه و سنی که باشد باید نصیحت پذیر باشد اما در زمان حال مسئولین ما نصیحت پذیر نیستند.

وی با تاکید بر اینکه در هرکاری اعم از پیشرفت و کسب معنویات و مادیات باید هدف اصلی پروردگار باشد .در ادامه با بیان اینکه اگر کسی از یاد خدا دوری نماید خداوند نیز زندگی را برایش دشوار و سخت می نماید، نماز اول وقت و ترک محرمات را دو شرط اصلی آن اذعان نمود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه با اشاره به آیه 16 سوره طه مبنی بر اینکه هیچکس به حقیقت ایمان دست نمی یابد مگر اینکه پا روی هوای نفسانی خود بگذارد، اظهار داشت:مدیران و مسئولان باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

حجت الاسلام ملایی در ادامه با اشاره به اعجاز مهم قرن دانستن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه سال 1357 طبقفرموده امام خمینی (ره) و عمل انقلابی ایشان در صورت عدم عقب نشینی دشمن ، به تشریح انقلاب و دستاوردهای آن پرداخت وتشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج 20 میلیونی با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ مرز و بوم کشور را اولین دستاورد انقلاب عنوان نمود و افزود: سپاه عزت ایران اسلامی را حفظ کرده است.

سخنران نشست، شکست ابهت شرق و غرب به منظور عدم قرار گرفتن در زیر سلطه استکبار و بیداری امت اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب بیان و پیروزی انقلاب اسلامی و خون های ریخته شده مردم به پایش را عامل عزت مردم ایران بیان نمود و اذعان داشت:انقلاب در حوزه معنویت و اخلاق باعث بیداری ملت و روحیه ی شهادت طلبی و نوع دوستی در مردم شد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی ،اخلاقی،سیاسی ،معنوی ،آزادی بیان ،اجتماعی و نظامی اذعان داشت: یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب پیشرفت نظامی کشورو عدم وابستگی از لحاظ تجهیزات نظامی به دیگر کشورها و کنترل همه چیزبه بهترین نحو ممکن است و بطور کلی در حال حاضر کشور ایران در اوج اقتدار کامل نظامی است .

ملایی در ادامه در تشریح هدف رئیس جمهور آمریکا در برپایی آشوب و فتنه سال88 و جنایات آمریکا در ایران و کل جهان مطالبی را بیان نمود.

ارسال نظرات