پایان مسابقات فوتسال مدارس و بسیج دانش آموزی در اردکان :
مسابقات فوتسال مدارس اردکان با قهرمانی تیم فوتسال واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان سیدالشهداء پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،مسابقات فوتسال مدارس اردکان با قهرمانی تیم فوتسال واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان سیدالشهداء پایان یافت.

دراین رقابت ها که چند تیم از واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام اردکان شرکت داشتند که در پایان 2 تیم واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان سیدالشهداء و تیم واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان ماندگار شرف به مرحله نهایی راه یافتند که تیم دبیرستان سیدالشهداء توانست با غلبه برهمه حریفانش به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

لازم به ذکر است تیم دبیرستان ماندگار شرف به مقام نائب قهرمانی و تیم دبیرستان نمونه آیت ا... خامنه ای به مقام سوم دست یافتند .

فتاحی فرمانده بسیج دانش آموزی اردکان هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج روحیه ورزش و نشاط در بین دانش آموزان و مبارزه با کم تحرکی و فضاهای مجازی که دانش آموزان را به خودش مشغول کرده است بیان کرد و افزود:انشاا... تیم قهرمان شهرستان به مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزی استان که در اواخر بهمن ماه و اوایل اسفندماه سال جاری در استان یزد برگزار خواهد شد اعزام می شود.

لازم بذکر است این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه بسیج دانش آموزی و هیأت فوتبال شهرستان در مجموعه ورزشی سالن فجر اردکان برگزار گردید.


ارسال نظرات