حجت الاسلام حسینی گفت: ۲۲ بهمن روز عزای دشمنان است و این رویداد مهم مردم دنیا را تحت تآثیر قرار داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۱۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه بخش مروست در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت و جایگاه تقوا گفت: پیام بلند نماز جمعه تقوا است علت آن این است که تقوا جامعیت همه برکاتی است که در اعمال دیگر انسان می تواند ان را به داست بیاورد.

حسینی افزود: یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است. هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاء های موجود در زندگانی افراد را جبران و کمبودهای آنان را پاسخگو باشد. همان‌گونه که خداوند نیازمند و فقیر را با فقر و نداری امتحان می‌کند، ثروتمندان را نیز این گونه می‌آزماید.

امام جمعه مروست با بیان اینکه مردم ولایتمدار بخش مروست یک بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند، گفت: مردم ما درزمینهٔ دشمن‌شناسی و بصیرت در دنیا نمونه هستند و همیشه درصحنه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: پیام راهپیمایی امروز این بود که ملت ایران تا اخر در برابر شیاطین خواهند ایستاد وهیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌شان کوتاه نخواهند آمد و در این راه توکل به خدا، اتحاد و همدلی و اطاعت از ولایت فقیه را هرگز فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: ۲۲ بهمن روز عزای دشمنان است و این رویداد مهم مردم دنیا را تحت تآثیر قرار داد.

خطیب نماز جمعه مروست به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ترامپ و این تازه‌وارد اشاره کرد و گفت: این آقای تازه‌وارد که در سیاست و امنیت جهان بحران ایجاد کرده، چهره واقعی آمریکا را نشان داده است.

حجت الاسلام حسینی درباره سخنان نسنجیده ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره ایران اظهار داشت: مردم آمریکا در انتخابات یک فرد بی اراده و بی اختیار را انتخاب کردند که بدون کمترین تفکر و عقلی سخنانی به زبان می آورد که میتوان بگوییم تف سر بالاست.

امام جمعه مروست با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ترامپ کار ما را برای معرفی چهره زشت آمریکا به جهان آسان کرد، خاطر نشان کرد: ملت ایران این جنس مواضع دشمن را می‌شناسند و همواره از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حمایت کرده و خواهد کرد.

ارسال نظرات