فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع دانش آموزان مدرسه توحید روستای چاهک خاطر نشان کرد امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله های رفیعی قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۳۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ حسین آزادی نژاد با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه توحید روستای چاهک خاطر نشان کرد امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله های رفیعی قرار دارد.

سرهنگ آزادی نژاد گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله های رفیعی قرار دارد و ما باید شکرگزار این نعمت خداوند باشیم و با مطالعه در ملل وجوامع پیرامون می توان این را فهمید و به خوبی دید. اگر دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی است و می خواهد خودباوری را از جوانان بگیرد به خاطر نفوذ وپیشرفت اسلام تا قلب امریکا و اروپا است و این برای آمریکا و دیگر استعمارگران تحمل ناپذیر است. ما در انگلستان در بعضی مدارس روزهای جمعه، نماز جمعه داریم و طبیعی است که انگلیس برای جوانان و نوجوانان مسلمان برنامه های شومی داشته باشد.

وی ابراز داشت: ما در پرتو اسلام ناب از نظام خانواده برخورداریم اما در دنیای غرب خبری ازاخلاقیات و خبری از نظام خانواده نیست.

وی افزود : اسلام موجب رشد معنوی غرب شده و دین اسلام در حال فراگیرشدن است و انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای ظهور حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. اگر چه امریکا و دنیای غرب در رسانه های خود به دنبال نشان دادن چهره سیاه و عقب افتاده از ایران اسلامی هستند اما امروز ما در سطح دنیا با عزت در فضانوردی، نانو، سلول های بنیادی و سایر علوم، پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و حائز رتبه های تک رقمی هستیم چون جوانان و جامعه ای سالم داریم و روح معنویت بر جامعه و خانواده حاکم است.

در پایان این نشست از دانش آموزان خواستند تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی راقدردان باشند و فرصت هایی را که انقلاب برای آنها ایجاد کرده را به خوبی استفاده کنند.


ارسال نظرات