خبرهای داغ:
در جمع دانشجویان مراوه تپه صورت گرفت؛

بررسی شناخت صهیونیست و گروه های تکفیری

نشست بررسی و شناخت هدف فعالیتهای صهیونیست و گروههای تکفیری علیه اسلام ، در دانشگاه پیام نور مراوه تپه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۲۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در نشست بصیرتی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهرستان، اظهار کرد: مردم سالاری دینی و ولایت فقیه دو بال مهم برای رشد، شکوفایی و پرواز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تجلی حکومت الهی در قامت ملت شهید پرور و با غیرت و بصیر است و اعمال اراده الهی از طریق امتی بیدار ، هشیار و همیشه در صحنه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه اظهار داشت : نظام ما برای نه تنها منطقه بلکه برای جهانیان الگو است ، نظامی که روابط و مناسباتش بر پایه مکتب اسلام و ائمه اطهار ( ع ) است و اگر می تواند توطئه ها و نقشه های دشمنان را از بین ببرد به برکت اهل بیت ( ع ) می باشد که این نوع روابط ، عملکرد ها و گفتمان ها را به ما یاد داده اند .

وی با بیان اینکه اگر مدد الهی و اهل بیت پیامبر ( ص ) نبود این کشور تا الان دوام نداشت، گفت: نگاه خطرناک گروهک تکفیری در وحدت شیعه و سنی سبب شده با اقدامات انحرافی و مخرب خود راه را برای سوءاستفاده دشمنان اسلام فراهم سازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه ابراز داشت: اگر ارتباطات مستقیم و حمایتهای مالی و نظامی آمریکا و انگلستان که نمونه کوچکی از آن را در سرکوب مسلمانان است را نادیده بگیریم، این گروه ها با ارائه چهره ای خشن و غیرمنعطف از اسلام و مبادرت به انجام عملیاتهای تروریستی متعدد، کمک شایانی به پروژه اسلام هراسی غرب نموده است.

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی تصریح نمود : وظیفه ما اینست که باید به ایجاد و تقویت هر چه بیشتر وحدت بین مسلمانان و حتی مسئولین کشوری بپردازیم و منویات مقام عظمی ولایت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) را مد نظر قرار دهیم .

وی افزود: اگر با این گروهک های تکفیری مبارزه نکنیم دین اسلام به خطر می افتد و این گروه های نامسلمان همه ما را از بین می برد و برایشان فرقی نمی کند که شیعه باشی یا سنی . همانگونه که می بینیم داعش در منطقه چقدر از برادران اهل سنت را شهید کرده است .
حجت الاسلام امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان تاکید کرد : اگر در این مملکت اسلامی ایران امروز ما امنیت داریم فقط و فقط به خواست خداوند متعال، پشتیبانی امام زمان ( عج ) ، به برکت وجود مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) و خون پاک شهداء مدافعان حرم و سربازان امام زمان ( عج ) است . ما مدیون این عزیزان هستیم .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها