خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه استان قم

گفتمان انقلاب اکسیر حیات بخش موفقیت در تمام عرصه هاست

مسئول سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: اکسیر موفقیت در تمام عرصه ها و عبور از جریانات مختلف سیاسی، توجه به گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۲۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

گفتمان انقلاب اکسیر حیات بخش موفقیت در تمام عرصه هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی طی سخنانی که به مناسبت ایام دهه فجر و گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب در جمع پایوران یگان حفاظت از شخصیتها ایراد کرد، با اشاره به آیه پنج سوره ابراهیم(ع) اظهار داشت: ماهیت و متن این انقلاب بزرگ با انقلاب دین و اسلام یکی است و هدفش ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی می باشد.

وی افزود: ما باید با شکر نعمت پروردگار، این ایام الله را همیشه گرامی بداریم و با محتوای استکبار ستیزی و با شاخصه گفتمان انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی را به نسل حاضر و نسل چهارم انقلاب بشناسانیم.

مسئول سیاسی سپاه استان قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال 57 دارای شاخصه های دینی فراوانی بود، اظهار داشت: بهترین نسخه ای که می تواند موثر واقع شود استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی است که ملت ایران در سال57 با بکار بستن آن پیروز شد.

وی با اشاره به سال های دفاع مقدس گفت: در این دوران پرحماسه نیز با همین گفتمان انقلاب توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

عظیمی با تاکید بر اینکه ما باید توجه بیشتری به گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: توجه به این گفتمان اکسیر موفقیت در همه عرصه ها و عبور از جریانات مختلف سیاسی و فراز نشیب هاست.

وی با اشاره به شاخصه های گفتمان انقلاب یادآور شد: خداباوری، مبارزه با استبداد و استکبار، وحدت کلمه و پیروی از ولی فقیه زمان از شاخصه های این گفتمان پویاست که در زمان حاضر ما می توانیم با این شاخصه های دینی بر تمامی دشمنان نظام اسلامی فائق آییم.

مسئول سیاسی سپاه استان قم با اشاره به شعار "ما می توانیم" ادامه داد: جوانان ما امروز توانسته اند علوم کاربردی جهان را فرا گرفته و در کنار علوم ارزشی و دینی راههای وابستگی به غرب را ببندند و با سرافرازی سنگرهای علمی جهان را فتح نمایند.


ارسال نظرات