خبرهای داغ:
با موضوع «من انقلابی ام»

نشست سیاسی پایوران یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم برگزار شد

نشست سیاسی مسئولان و پایوران یگان حفاظت از شخصیت های سپاه استان قم با موضوع «من انقلابی ام» همزمان با دهه فجر در حسینیه ثارالله این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

نشست سیاسی پایوران یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اصغری از هادیان سیاسی استان طی سخنانی در نشست سیاسی پایوران یگان حفاظت از شخصیت های قم اظهار داشت: در چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر انقلابی گری، اصول انقلابی، مدیریت انقلابی و واژه هایی از این قبیل تاکید فراوان داشتند.

وی با بیان اینکه دو جریان با دو نگاه متفاوت که عوامل و عناصر هر دو جناح هم از انقلابیون هستند، به انقلاب نظر انداخته گفت: یکی از این جریانها نگاهش معطوف به گذشته است و معتقد است انقلاب و انقلابی گری مربوط به مقطع زمانی خاصی که به قول آنها از سال 1342 شروع و در سال 1357 نیز به پایان رسیده می باشد در حالی که این نگاه در دیدگاه شیعه رد شده است.

اصغری خاطرنشان ساخت: ما معتقد و منتظریم انقلابی بزرگ و جهانی باید شکل بگیرد و لذا معتقدان به انقلاب جهانی باید انقلابی گری را تبلیغ و ترویج نمایند.

وی اظهار داشت: جریان دوم انقلابی گری به همان نگاه اول معتقد است اما با این تفاوت که انقلاب ریشه در تاریخ دارد؛ انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده معطوف به سال 42 نیست، بلکه اصل یک اندیشه بزرگ و عمیق در قرآن کریم است و در نتیجه حاصل زحمات انبیاء و چهارده معصوم(ع) می باشد.

این هادی سیاسی ادامه داد: در واقع آنها بدنبال حکومت جهانی بودند و لذا انقلاب ما ریشه در استراتژی ظلم ستیز ائمه علیهم السلام در 1400 سال گذشته دارد.

وی گفت: جریان دوم انقلابی گری با نگاهی پویا و پرتحرک برای آینده به انقلاب اسلامی نگاه می نماید و لذا معتقد است این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم خواهد شد و نسل های آینده نیز انقلابی خواهند ماند.


ارسال نظرات