پایگاه مقاومت بسیج شهید نورعلی شوشتری صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان و جمعی از علمای اهل تسنن شهرستان زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صبح امروز پایگاه مقاومت بسیج شهید نورعلی شوشتری صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان و جمعی از علمای اهل تسنن شهرستان زاهدان افتتاح شد.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه زاهدان در این مراسم با بیان اینکه دهه مبارک فجر به همت امام راحل و ایستادگی و یکپارچگی مردم شکل گرفت، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و وحدت یکپارچه مردم امروز شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم.

سرهنگ محمد رضا نخعی گفت: اگر سپاه به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب در بین مردم حضور دارد به برکت همراهی و همکاری حضور خود مردم است.

وی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج متعلق به همه سلیقه ها و اقشار است، افزود: برای حفظ نظام و انقلاب نیاز به پرورش نیروهای انقلابی داریم از همین رو تربیت نسل جوان یکی از اولویت های ایجاد پایگاه مقاومت بسیج است.

فرمانده حوزه مالک اشتر نیز در این مراسم با اشاره به فرمان تشکیل بسیج از سوی امام راحل خاطرنشان کرد: این ملت با بسیج همگانی هشت سال در برابر جنگ سخت ایستادگی کرد و آرامش و آسایش امروز ما را رقم زد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات