برگزاری جشن کودکانه فجر ویژه نونهالان پایگاه بسیج جندالله آمل

جشن کودکانه فجر ویژه گروه سنی ۳ تا ۶ سال نونهالان شکوفه های مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جشن کودکانه فجر ویژه گروه سنی ۳ تا ۶ سال  نونهالان شکوفه های مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) با کمک و همکاری پایگاه بسیج جندالله وکانون فرهنگی مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) برگزار شد.

مجتبی کاوه فرمانده پایگاه و مسئول کانون  فرهنکی مسجد(کانون برتر استان ) از همکاری حاج آقا عربزاده روحانی جوان و پرتلاش مسجد خبر داد که با برگزاری  مسابقه و بازیهای مسجدی توانسته  نونهالان و نوجوانان را جذب  پایگاه بسیج جندالله و مسجد کند. از جمله بازیهایی که در این جشن برگزار شد می توان به ، مسابقه ماست خوری ، باد کردن بادکنک، اجرای شعر پرچم و مسابقه کلاغ پراشاره نمود.

 کاوه هدف ازبرگزاری  جشن کودکانه فجر را آشنایی و انس نونهالان عضو مهدکودک مسجد با حضرت امام خمینی (ره ) و دهه فجر وآشنایی با  پرچم ایران عنوان کرد  و گفت: اجرای چنین برنامه هایی به صورت هدفمند باعث جذب آنان در مسجد و تربیت این نونهالان و نو جوانان برای دینمان می باشد.

یاد آور می شود جهت آشنایی با پرچم مقدس ایران ،  کیک جشن با طرح پرچم ایران سفارش و تهیه شده است.

وی افزود:  نونهالان بعداز اتمام برنامه، به سختی مسجد را ترک کردند و بسیار خوشحال و بانشاط شده بودند علاوه بر این  خانواده ها نیز بسیار راضی بودند و می گفتند بچه ها همچنان در منزل از مسابقه و بازیهای روز جشن در مسجد تعریف میکردند.

در آخر فرمانده پایگاه ازخانم رستمی مسؤول مهد مسجد و بسیج و از همکاری  خانمها توکلی و شبان در جهت برگزاری جشن تقدیر و تشکر نموده است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات
آخرین اخبار