يك باند سارقان خودرو و 3 دستگاه خودرو مسروقه در ابهر كشف شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۷۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان ابهر از متلاشي شدن يك باند دو نفره سارقان خودرو و كشف سه دستگاه خودرو مسروقه خبر داد و گفت: طي روزهاي گذشته مبنی بر سرقت خودرو در ابهر ،بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و گشتهای سطح شهر قرار گرفت .

سرهنگ برزو مهديخاني افزود: با کنترل دقیق و به موقع و حضور پلیس در سطح شهر خودرو مسروقه مشاهده و پس از تعقیب و گریز و مسدود نمودن راههای مواصلاتی با هوشیار ی و اشرافیت کامل پلیس ،خودرو سرقتي توقيف و دو متهم در اين ارتباط دستگير و به پليس آگاهي انتقال داده شدند.

وی اظهار داشت: سارقان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابي شده،اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت اعتراف كردند.

مهديخاني تصريح كرد: در ادامه تحقيقات متهمان به سرقت دو دستگاه خودرو مسروقه ديگر كه بصورت بلاصاحب در شهر هيدج كشف شده بود اعتراف كردند

فرمانده انتظامي شهرستان "ابهر" از استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در طول سال جاري خبر داد و از رانندگان خواست: درب اتومبيل خود را به دزد گير،قفل پدال و ساير لوازم تاخيري و بازدارنده مجهز کنند و بامشاهده افراد مشکوک موضوع را به مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

ارسال نظرات