معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:
در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان می دهند.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه 14 راه روستایی استان زنجان طی 24 گذشته به همت راهداران استان زنجان باز گشایی شده است، گفت: هفت راه روستایی استان زنجان در حال بازگشایی است.

جواد یوسفی به وضعیت راههای اصلی ، فرعی راههای روستایی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارش برف طی روز گذشته 21 راه روستایی استان زنجان مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه راه های روستایی در شهرستان زنجان چهار مورد،سلطانیه سه مورد، ماهنشان دو مورد، زنجانرود دو مورد و طارم سه مورد که به همت و تلاش راهداران استان زنجان بازگشایی شده است، گفت: پنج راه روستایی در شهرستان ماهنشان، یک مورد در سلطانیه و یک مورد در شهرستان زنجان در حال بازگشایی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اشاره به اینکه با تلاش راهداران این تعداد راه ارتباطی روستایی نیز امروز باز خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی ، گرمایشی و زنجیر چرخ در محور های کوهستانی و راههای روستایی لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ های راه داری در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود شده هستند، تصریح کرد: همشهریان عزیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی، خودداری کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

ارسال نظرات