رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: مسابقات جام فجر با حضور 22 تیم برگزار و ونفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت:جام فوتسال فجر با حضور 22 تیم که در رده آزاد 14 تیم رده پیشکستوتان 4 تیم و همچنین رده نونهالان 4 تیم به رقابت پرداختند .

اکبر عبدلی افزود:در رده آزاد تیم پایگاه شهید نجف پور، تیم ونیز ،آراز کردده و تراختور به ترتیب نتیم های اول تا چهارم شدندو همچنین در رده پیشکسوتان تیم پاس ،استقلال ،تیم های برتر این دور شده و در رده نونهالان نیز تیم مدرسه فوتبال شهرداری و هیات فوتبال تیم های برتر مسابقات جام فجر سرعین شدند.

عبدلی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهار کرد:اهمیت دادن به ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد به همین دلیل همه ساله همزمان با دهه فجر این مسابقات در شهرستان سرعین ضمن پاسداشت این ایام عزیز بهانه ای برای سوق دادن مردم به سوی ورزش است.

عبدلی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت تیم ونهالان برگزار شد تصریح کرد:جلب‌ توجه خانواده‌ها به موضوع اهمیت دادن به فعالیت‌های ورزشی فرزندان در پرتو آگاه‌سازی سبب خواهد شد جایی برای ورزش در سبد کالای خانواده‌ها باز شود.

وی گفت:سرعین ظرفیت های خوبی در حوزه ورزشی دارد و با توجه به اینکه این شهرستان توریستی دارای زیرساخت های گردشگری است می تواند محلی مناسب برای برگزای مسابقات کشوری و بین المللی باشد.

ارسال نظرات