این حکومت امروز سی و هشتمین سال عمر با برکتش را طی می کند ما امروز داریم در این نظام حرکت می کنیم، در این نظام نفس می کشیم و در این نظام خدمت می کنیم. همه عالم به عظمت آن و به اقتدار آن معترفند.
کد خبر: ۸۸۲۳۸۸۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور فرهنگیان بسیجی ناحیه یک و دو آموزش و پرورش سنندج توسط سازمان بیسج فرهنگیان برگزار شد در این برنامه سرهنگ بهزادی مسئول امور اقشار سپاه بیت المقدس سخنرانی کرد. وی بیان داشت: شما معلمین اثرگزاران، سفیران و رهبران جوانان این جامعه هستید.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر است. نظام پیروزمند جمهوری اسلامی امروز 38 مین سال عمر پربرکتش را طی می نماید در زمان قبل از انقلاب دو تزحکومتی بود یا جامعه فرد گرا بود یا جامعه گرا، یا کمونیستی بود یا لیبرال دموکراسی یا به فردا ارزش قائل بودند و همه هم و غمشان برای آزادی های بی حد وحصر فردی بود که فرد باید از آگاهی های برخوردار باشد که نه دین و نه عقل بر آن صحه نمی گذاشت یا اینکه همه امکانات نظام و حکومت در اختیار جامعه باشد.همه اینها مادی و فقط بعد مادی انسان و جامعه را تامین می کردند.

اما حکومت جمهوری اسلامی هم بعد مادی هم بعد معنوی را در نظر دارد.در این وانفسا، حکومتی پا به عرصه وجود نهاد که ام القرای جهان اسلام است به نام جمهوری اسلامی را که هم بعد مادی و هم بعد معنوی را در نظر گرفته هم روح انسانها را تغذیه می کند و هم جسم آنها.

سرهنگ بهزادی در ادامه فرمود: اگر مکان های فرهنگی ما رشد کرده اند به برکت وجود شماست. شما معلمین ادامه دهندگان راه انبیاء و در این جایگاه قرار دارید. جوانان برومند نظام و آینده سازان در حیطه تربیت شما هستند. اگر در زمان دفاع مقدس جوانان را شور و شوق ایثار، از خود گذشتگی و دفاع از خاک را داشتند، جوانان امروز ما شعور دارند شما معلمین بشیر و نذیر فرزندان و آینده سازان ما هستید.

از معلمین ما انتظاری که از جامعه فرهنگی و تربیتی و آموزشی داریم تربیت فرزندان در راه دین، مدافع دین و نظام جمهوری اسلامی است.در این صورت هم دنیا و عقبا را برای خود تامین نموده اید.این حکومت امروز سی و هشتمین سال عمر با برکتش را  طی می کند که امروز در دنیا شاداب و سرزنده و بالنده حرکت می کنند و همه دنیا در مقابل عظمتش،در مقابل عظمت مسئولین و در مقابل عظمت رهبرش کرنش و تعظیم می کنند. ما امروز داریم در این نظام حرکت می کنیم، در این نظام نفس می کشیم و در این نظام خدمت می کنیم. همه عالم به عظمت آن و به اقتدار آن معترفند.

در ادامه از خانواده معظم شهدای فرهنگی و بانوان فعال فرهنگی در عرصه طرح های ملی آموزش وپرورش، حجاب وعفاف تجلیل به عمل آمد.

 



ارسال نظرات