خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: ما پاسدار این انقلاب هستیم و هر جبهه ای این انقلاب را تهدید کند ما در مقابل آن سینه سپر خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پیش از ظهر امروز در جمع پایوران سپاه نینوا و نواحی استان گلستان که در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر اظهار کرد: ایام فاطمیه است و خدارا شاکریم که این همه نعمت داریم، دهه ی فجرهم از نعمات الهی است.

وی افزود: آن تبریک و این تسلیت در قاموس ما شیعیان یک مفهوم دارد و هر دوی این مناسبت ها به ما یک بصیرت می دهد.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در ادامه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رمز عملیات یا زهرا(س) برای ما توان رزم قابل توجهی می آورد و دشمن این توان رزمی را هیچگاه نخواهد فهمید.

سردار آبنوش انقلاب اسلامی را پدیده ای مهم دانست و گفت : پذیرفتن این حرف برای عده ای در ابتدای انقلاب کمی سخت بود ولی حالا بعد از 40 سال برای شما قابل پذیرش و هضم است و امیدواریم برای آنهایی که ادعا دارند هم قابل هضم باشد.

وی دلیل مشکلات با تعدادی در داخل و خارج از کشور را اینگونه توصیف کرد و گفت : اینان تاریخ را مطالعه کرده اند و سپس انقلاب هایی که در گذشته رخ داده  که عمده  دلایلش را فراموشی و فشار ناشی از طبقه بالا نسبت به قشر پایین و رسیدن آنها به نقطه ی انفجار می دانند که انقلاب فرانسه و الجزایر و ... ازین طریق بوده و آن را با انقلاب ما مقایسه می کنند! لذا مفهوم و فهمشان از انقلاب اینگونه است.

سردار آبنوش افزود : آنها به همه ی مطالب نگاه مادی دارند و معتقدند همه ی این انقلاب ها بعد از انفجار و جابجایی قدرت، دستخوش مسائلی قرار گرفته  که عده ای در گوشه نشسته و دعوای میان این دو قشر را مشاهده می کنند و این افراد از این فرصت ها استفاده کرده و بهره کافی را برده اند.

* نظیر انقلاب ما همان اسلام است

وی با اشاره بر اینکه نگاه ما نسبت به انقلاب متفاوت از نگاه های مادی این افراد است ابراز کرد: ما معتقدیم انقلاب ما همان اسلام و مبعث است و بر اساس آن برنامه هایمان را جلو می بریم.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در ادامه افزود : اگر این موضوع برای شما باور و عقیده نشود و در خون و پوست شما نرود از این انقلاب نمی توانید پاسداری کنید.

سردار آبنوش یاداور شد: در ابتدا عده ای انقلاب را مسخره می کردند و آن را نمی فهمیدند اما هرچه جلوتر آمدیم این موضوع قابل توجه شد ولی متاسفانه هنوز عده ای در داخل کشور متوجه و بیدار نشده اند.

وی گفت : ما معتقدیم مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ی بی نظیری بر روی کره ی زمین است و به هیچ وجه با هیچ جایی قابل مقایسه نیست.

سردار آبنوش با بیان اینکه در تاریخ همانند مجموعه سپاه کم بوده است افزود: تنها در4 سال حکومت امام علی(ع) مجموعه ای بود که در بعضی از کتب به "شرطة الخمیس" از آن نام برده اند و قالب ترکیب آنرا ایرانیان تشکیل داده و بعد از ایرانیان مصریان و عده ای هم از دور و اطرافیان آن حضرت بوده اند که در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی و جهادی و... حاضر بودند.

* هر جبهه ای این انقلاب را تهدید کند ما در مقابل آن سینه سپر خواهیم کرد

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا بیان داشت: ما فداییان آن اسلامی هستیم که 1400 سال پیش متولد شده و به لطف خدا و رهنمود های نایب امام زمان(عج) خود را در رکاب رسول گرامی اسلام و امام علی(ع) می بینیم و همان اهداف و کارهای آن بزرگواران را امروز انجام می دهیم.

وی گفت : ما در ایران این ایدئولوژی را پیاده کرده و حکومتی مبتنی بر دین را اجرا کرده ایم و ضعف و قوت ها را اصلاح می کنیم و به امید خدا آنروز که ضعف ها برطرف شد مطمئن باشید آنرا به جهانیان ابلاغ و صادر خواهیم کرد.

سردار آبنوش با بیان اینکه از نگاه ما سرزمین فرقی ندارد یاداور شد: نگاه ما به انقلاب اینگونه است که هر زمانی پای جان و آبرو می رسد با عشق از جان و آبروی خود خواهیم گذشت حال این جان می خواهد در شلمچه یا خرمشهر فدا شود یا در حلب زیرا اهداف ما مشخص و تعریف شده است.

وی ادامه داد : ما پاسدار این انقلاب هستیم و هر جبهه ای این انقلاب را تهدید کند ما در مقابل آن سینه سپر خواهیم کرد.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا یادآور شد: روزی این جبهه جنگ تحمیلی بود و تمام قد جلوی آن ایستادیم و بهترین هایمان را فدا کردیم و همچنان با افتخار از آنها یاد می کنیم و امروز انقلاب توسط جبهه ی فرهنگی دشمن تهدید می شود، پس باید یک فرهنگی تام باشیم.

سردار آبنوش با بیان اینکه در همه ی دوران سپاه توانسته رضایت ولی فقیه را جلب کند خاطر نشان کرد: چه در آن ابتدا که یک بار نزد امام خمینی بودم و چه در جلساتی که هر ساله میان فرماندهان سپاه با حضرت آقا برگزار می شود و ما به نیابت از شما بزرگواران محضر آقا شرفیاب می شویم هر ساله نمره ی قبولی را از ایشان گرفته ایم. اما این قبولی به معنای عالی بودن و تکمیل بودن نیست و جای بهتر شدن دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها