توسط شاخه دانشجویی انجمن EAGE دانشگاه صنعتی شاهرود
برگزاری دوره های آموزشی GIS، Oasis montaj، Gemcom، SGeMS ، R توسط شاخه دانشجویی انجمن اروپایی مهندسین و پژوهشگران علوم زمین مستقر در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود در ترم جاری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهندس بیژن روشن روان رئیس شاخه دانشجویی انجمن اظهار کرد: این انجمن طی نیمسال گذشته سه دوره آموزشی متلب، پترل و پردازش تصاویر ماهواره ای را با موفقیت برگزار نمود و امیدواریم بتوانیم طی نیمسال جاری نیز به برگزاری دوره های پرمخاطب بیشتری بپردازیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان علاقه مند جهت شرکت در این دوره ها می توانند اطلاعات مورد نیاز را از طریق کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی" telegram.me/EAGESHUT  www.instagram.com/EAGE.SUT " دریافت نمایند؛ افزود: ثبت نام در دوره های Gemcom، SGeMS ، R و آموزش نکات ویرایشی به صورت اینترنتی می باشد که خبر آن متعاقباً از طریق تلگرام و اینستاگرام اعلام  می گردد.

رئیس شاخه دانشجویی انجمن همچنین بیان کرد: دوره آموزش Oasis montaj از 25 بهمن 95 در قالب 10 جلسه و هم­چنین دوره GIS مقدماتی طی یک کارگاه آموزشی سه روزه توسط شاخه دانشجویی EAGE در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان علاقه ­مند جهت شرکت در این دو دوره می­ توانند با شماره 09108060556 تماس حاصل نمایند.

در ضمن در پایان این کارگاهها، به شرکت کنندگان در آن گواهینامه معتبر از سوی EAGE اعطا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها