بنیاد مهدویت برای نخستین بار با هدف مهدی شناسی فعالیت خود را بخصوص برای نسل جوان و آسیب پذیر اجتماعی آغاز می‌کند تا یادآور این اصل مهم باشد که آخرین منجی عالم بشریت آگاه به اعمال ما بوده و روزی ظهور خواهد کرد و ما باید خود را برای حضورش مهیا کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۴۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئوول موسسه یاوران نماز شهرستان بابل تصریح کرد: به مناسبت تولد امام سجاد(ع) بنیاد سجادیه با حضور مسؤولان فرهنگی یاوران نماز بر اساس برنامه سالانه اقدام به برگزاری مراسم تبادل تجربه صحیفه سجادیه در بابل کرده و در این مراسم از 18 روحانی در محل یاوران نماز بابل تجلیل می‌شود.

محمداکبرزاده روشن اظهار کرد: موسسه یاوران نماز شهرستان بابل از سال 82 اقدامات دینی و فرهنگی خود را در قالب اجرا برنامه‌های متنوع برای سنین مختلف و همه اقشار جامعه آغاز کرد.
وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که بین موسسه یاوران نماز و با آموزش و پرورش بابل منعقد شد مقرر شد 300 نفر از فرهنگیان شهرستان بابل از کلاس‌های آموزش قرآن، نماز و صحیفه سجادیه در 18 مسجد شهرستان بابل برخوردار شوند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در راستای اهمیت دادن بیشتر به نماز اول وقت برای نخستین بار در استان اقدام به چاپ پوستر و تشویق کسبه و بازاریان برای نصب به شیشه مغازه‌ها در زمان اذان کردیم تا یادآوری برای انجام به موقع فریضه نماز اول وقت در جامعه باشد.
این مسوول یادآور شد: برگزاری کلاس تفسیر حجت الاسلام طیب در موسسه
یاوران نماز بابل و تشویق به برگزاری آن توسط افراد مجرب در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این موسسه است.
مسوول موسسه یاوران نماز شهرستان بابل از افتتاح بنیاد مهدویت در بابل
خبر داد و افزود: بنیاد مهدویت در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و مهدی شناسی برای نخستین بار در بابل با همکاری روحانیان، علما، دبیران، مسوولان فرهنگی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شد.
وی ادامه داد: بنیاد مهدویت برای نخستین بار با هدف مهدی شناسی فعالیت
خود را بخصوص برای نسل جوان و آسیب پذیر اجتماعی آغاز می‌کند تا یادآور این اصل مهم باشد که آخرین منجی عالم بشریت آگاه به اعمال ما بوده و روزی ظهور خواهد کرد و ما باید خود را برای حضورش مهیا کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بنیاد صحیفه سجادیه مازندران برای نخستین بار با همکاری سازمان تبلیغات مازندران و بنیاد صحیفه سجادیه بابل اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه کرده است، اضافه کرد: در این طرح 100 مربی صحیفه سجادیه برای اقدامات فرهنگی، تبلیغی و دینی بکار گرفته می‌شوند.

اکبرزاده با بیان اینکه شرایط افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی شامل داشتن سابقه تدریس و تبلیغ، آشنایی با صرف و نحو، آشنایی با روش تحقیق و پژوهش است، گفت: اعطای گواهی پایان دوره، معرفی به مراکز آموزشی، پایگاه‌ها و مساجد برای تدریس، اعزام به همایش‌ها و برنامه‌های تبلیغی و هدیه یک دوره کتاب تفسیر صحیفه سجادیه از مزایای این طرح برای مربیان برگزیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها