خبرهای داغ:
27تا 29 بهمن ماه برگزار می شود؛

سومین اردوی استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

برگزاری کارگاه های تخصصی، آشنایی شرکت کنندگان با کارآفرینی، نحوه ی ارائه ی ایده ها، نحوه ی تهیه ی مدل کسب و کار، نحوه ی ایجاد نمونه ی اولیه ی محصول از جمله دستاوردهای سومین اردوی استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۶۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، برای سومین سال متوالی اردوی کارآفرینی استارتاپ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار و 3 ایده ی برتر انتخاب می شوند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص این رویداد مهم کارآفرینی گفت: این دانشگاه با برخورداری از رشته‌های مختلف صنعتی، دستیابی به جایگاه برتر تولید دانش، ارائه تحقیقات نوین و تحول آفرینی را آرمان خود قرار داده است و در این راستا و در مسیر آرمان تبدیل شدن به دانشگاهی در کلاس جهانی، فعالانه گام بر می‌دارد.

دکتر اسماعیل زاده ها، ادامه داد: به این منظور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین روزهای 27 تا 29 بهمن ماه 95 ميزبان سومین اردوی کارآفرینی استارتاپ خواهد بود كه يك رويداد آموزشي و تجربي است.

وی با بیان این که در این اردوی 3 روزه، 100 نفر در غالب 10 تیم 10 نفره، ایده های نو و کارآفرین خود را بیان کرده و پرورش می دهند، افزود: در آغاز ايده‌ها مطرح و سپس در مورد آن ها راي‌گيري مي‌شود و ايده‌هاي برتر انتخاب شده و با تشکیل گروه‌هاي كاري با هدايت مربياني كه خودشان كارآفرين باسابقه و آشنا به بازار هستند، ايده‌ي كارآفرينانه را با كار گروهي تبديل به نمونه‌ي اوليه مي‌كنند.

اسماعیل زاده ها از افزوده شدن چند بخش به استارتاپ امسال خبر داد و تصریح کرد: طرح چالش های مورد نیاز صنعت یکی از این بخش ها است که به تعامل با صنایع مربوط می شود؛ به این صورت که از صاحبان صنایع دعوت شده تا با حضور در این استارتاپ مشکلات خود را مطرح کنند تا راهکارهایی برای آن ها پیشنهاد شود.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: با توجه به تجربیات مثبتی که از دوره های گذشته ی این استارتاپ ها کسب کردیم، در این دوره برنامه داریم تا افراد نخبه را شناسایی و مسیری برای ایده های نو و توسعه ی فناوری ایجاد کنیم.

وی استفاده از استادان و مربیان باتجربه که خودشان سابقه راه اندازی استارتاپ های واقعی دارند را یکی دیگر از ویژگی های این دوره دانست و افزود: این مساله باعث انتقال تجربه بین این افراد و افرادی خواهد شد که ایده های نو دارند.

دکتر اسماعیل زاده ها دعوت از سرمایه گذاران و صندوق های حمایتی را یکی دیگر از ویژگی های سومین استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین معرفی و خاطرنشان کرد: صاحبان ایده می توانند با آشنایی با این افراد و صندوق ها، فرآیند تبدیل ایده به محصول را تسهیل کنند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در پایان از اهدای جوایز نفیس به 3 تیم برتر این استارتاپ خبر داد و گفت: جا دارد از همکاری همه ی عزیزانی که ما را در برگزاری این رویداد مهم یاری می کنند، تشکر کنم. همچنین از دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که همواره از برنامه های حوزه ی کارآفرینی حمایت می کنند، قدردانی ویژه دارم.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار