خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت : دیروز آقا یک تذکری به برخی از شاگردان درس خودش داد و فرمودند" برخی آقایون با ماشین 200 میلیونی پای درس من می آیند ، این چه درد مردم را می فهمد!‌ " این مکتب امام است ، به اینها توجه کنید.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ، سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان در جمع مردم روستای کوه صحرا شهرستان بندرگز اظهار کرد : ما اهل معامله و سازش با آمریکا ، منافقین قدیم و جدید نیستیم ، بعد از 38 سال از انقلاب برخی ها هنوز هم دل در گرو آمریکا دارند  و نگاهشان به سمت آنهاست،  چنین فردی نمی تواند نام امام را ببرد و بگوید پیرو امام است .

کریمی افزود: امام دقیقا ضد آمریکا بود ، به صراحت می گفت آمریکا سردسته تروریستهای عالم ، ابرجنایتکار و ظالم است و رابطه ما  با این کشور همانند گرگ و میش است .

وی تصریح کرد : رهبری بارها به خیلی از این افراد که نمی خواهند بفهمند آمریکا غیر قابل اعتماد هست تذکر دادند اما برخی ها گوششان بدهکار نیست و نمی خواهند بفهمند دل در گرو هیمنه آمریکا دارند لذا به همین واسطه یک مسئول در جمهوری اسلامی می گوید که آمریکا بخواهد می تواند ما را از بین ببرد ،  شما واقعا نماینده این ملت و انقلاب هستید !!  امام با دست خالی و توکل بر خدا آمریکا را بیرون کرد امروز که نه آمریکا آن آمریکا و نه ایران آن ایران است.

* در فتنه ، کسانی که دم از خط امام و راه امام می زدند ، روی آرمانهای انقلاب پا گذاشتند .

کریمی اول با اشاره به اینکه امروز آمریکا بدهکارترین کشور عالم است  و در اکثر جنگهای منطقه شکست خورده و هزینه داده و نتیجه نگرفته افزود : آمریکا دشمن اول انقلاب اسلامی است و ملت ایران فرزندان خمینی و خامنه ای هرگز فریب لبخندهای آمریکایی ها را نمی خورند .

جاشنین سپاه نینوا با بیان اینکه دشمن  هر چه در توان داشته علیه انقلاب بکار گرفته همانند فتنه 88 ، تصریح کرد :مهمترین گناه فتنه گران اینست که دست در دست دشمن گذاشتند ، دشمن را امیدوار کردند لذا تا ما زنده ایم تا فرزندان امام و انقلاب و بسیجیان زنده اند مطمئن باشید از فتنه گران نمی گذریم .

سرهنگ کریمی اول خاطرنشان ساخت : بعضی ها میگویند چرا میگویید فتنه ، رهبر معظم انقلاب در هر سخنرانی که دارند فتنه را حتما گوشزد می کند چرا  رهبر شجاع و بصیر ما در هر سخنرانی چنین می گوید ، برای اینکه ما بدانیم چه خطر مهمی در کمین انقلاب اسلامی داشت رقم می خورد  ،کسانی که دم از خط امام و راه امام می زدند ، روی آرمانهای انقلاب پا گذاشتند .

* من هم تکرار می کنم فتنه گران نجس سیاسی اند

وی با اشاره به سخن سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج که گفت  فتنه گران نجس سیاسی اند ، افزود:  من هم این حرف را دوباره تکرار می کنم و باید فتنه گران نزد ملت ایران عذرخواهی کنند ، فتنه گر در این کشور جایی ندارد ،  متعجبیم از برخی اشخاصی که به صراحت از حامیان فتنه اند و خودشان را مرید سران فتنه میدانند ،متاسفیم برای کسانی که نون امام و نون انقلاب را می خورند، از تریبون نظام حرف می زنند  ، تریبون انقلاب دستشان است اما حاضر نیستند برای فتنه حرف بزنند.

کریمی بیان داشت : چند سال از فتنه می گذرد ، چقدر خیانت کردند ، دشمن را امیدوار کردند، در همین استان ما! به صراحت میگویم همه بشنوند ؛ مجرم امنیتی به استان می آید و مسئولین استانی او را بغل می گیرند چرا ؟

وی ادامه داد : مگر ما مرده ایم ؟ محکوم امنیتی این نظام را مسئولین سیاسی استان در بغل می گیرند به کی بگوییم ؟ حاضر نیستند واژه فتنه را بگویند . شخصی بنام اعلمی آمد در مناظره ، انقلاب و امام و رهبری را زیر سوال برد حتی بخشی از تریبون نماز جمعه این حرکت را محکوم نکردند و این تریبون ولایت است ، نون ولایت را می خورید اما به امام توهین می شود حرف نمی زنید .

جانشین سپاه گلستان تاکید کرد : به صراحت می گوییم سپاه و بسیج مواضعش مشخص است ، فرمانده کل سپاه در گنبد گفت : جنگ هشت ساله تهدید برای انقلاب نبود ، موضوعات امنیتی در غرب و جنوب برای ما تهدید نیست اما فتنه 88 مهمترین تهدید برای انقلاب اسلامی بود و باید ریشه های این فتنه را بشناسیم .

* روحیه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی در بین ملت موج می زند و هر کسی که دل در گرو آمریکا داشته بشاد منفور ملت است

کریمی با بیان اینکه باید بدانیم گناه فتنه گران نابخشودنی است  و روی آرمانهای انقلاب پا گذاشته اند تصریح کرد : آنها باید جواب بدهند و خیلی پررو هستند که با توجه به محکومیت باز هم اربده کشی می کنند .

وی با اشاره به سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن بندرگز گفت : سپاه و بسیج رسما اعلام کرده که ایشان مناسب سخنرانی روز 22 بهمن این شهرستان نیست و به صراحت می گوییم ، مسائل انقلاب تعارف ندارد ؛ این شهر ولایی است ، ما با گروه و جناح سیاسی مشکل نداریم ، همه گروهها در چهارچوب انقلاب اسلامی مورد تاییدند اما کسانی که علنا تبری نمی جویند خواه در هر مسندی باشند محکومند .

کریمی اول تاکید کرد : روحیه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی در بین ملت موج می زند و هر کسی که دل در گرو آمریکا داشته باشد منفور ملت است  و این سخن امام است که هر جا مسئولان به وظیفه شان عمل نمی کنند خود ملت ورود کنند .

وی با اشاره به ساده زیستی امام خمینی افزود : دیروز آقا یک تذکری به برخی از شاگردان درس خودش داد و فرمودند" برخی آقایون با ماشین 200 میلیونی پای درس من می آیند ، این چه درد مردم را می فهمد!‌ " ، و اقا گلایه کردند ، این مکتب امام است، این اندیشه انقلاب اسلامی است ،به اینها توجه بکنید امر به معروف کنید .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها