در پی حضور با بصیرت مردم خلخال در راهپیمایی روز 22 بهمن

امام جمعه و فرماندار خلخال از مردم شهرستان خلخال تقدیر کردند

در پی حضور با بصیرت مردم خلخال در راهپیمایی روز 22 بهمن امام جمعه و فرماندار خلخال در پیامی از این حضور با صلابت تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۸۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، در پی حضور با بصیرت مردم خلخال در راهپیمایی روز 22 بهمن امام جمعه و فرماندار خلخال در پیامی از این حضور با صلابت تقدیر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و متدین و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید .
امروز قامت‌هاي برافراشته، گام‏هاي استوار، بازوان پر توان مردم ما حاكي از عزم و اراده آنان در حمايت قاطع از انقلاب اسلامی و عظمت آن بوده و دنياي استكبار را به كرنش دوباره در مقابل همه بزرگي‌هاي يك ملت مجاهد و آرمانخواه مجبور نمود.
بی شک حرکت مردم در 22 بهمن امسال که با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود، حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.
راهپیمایی پرشکوه شما مردم متدین در یوم الله 22 بهمن برگ زرینی دیگر بر افتخارات شهرستان افزود و یک بار دیگر نشان داد که شما مردم شریف همانند همه ی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان ها و دستاوردهای امام راحل(ره) و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری همیشه مصمم و پیشتاز بوده و اغوای دشمنان و رسانه های مختلف استکباری نتوانست ذره ای در ایمان، اعتقاد و اراده شما تأثیر گذارد.
مردم انقلابی و فهیم شهرستان خلخال درودتان باد که بار دیگر حماسه آفرین شدید و در یوم الله بیست و دوم بهمن شور و شعور ستودنی تان را به رخ جهانیان کشیدید و با حضور عزتمندانه خود جلوه‌ي ديگري از پايداري و مقاومت و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام شهيدان و مقام معظم رهبري را به نمايش گذاشتید و همگام و همراه با خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی فریادآزادی خواهی ملت مسلمان ایران را به گوش جهانیان رسانده و سرود یکپارچگی ملی را در جهان طنین انداز نمودید، باشد كه وعده‌هاي فتح و نصرت الهي فتح الفتوحي ديگر در تاريخ اسلام باشد و اين حضور شما زمينه ساز ظهور امام عصر (عج) شود از همه شما مردم غیور ،نیروهای نظامی و انتظامی ، عوامل و دست اندر کاران برگزاری راهپیمایی و اعضای محترم ستاد دهه فچر شهرستان خلخال تشکر می نماییم و از درگاه حضرت حق، دوام توفیقات شما را در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهان و خواستاریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار