مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل، گفت:در رویکرد جدید کمیته امداد نیازها و خدمات برای مردم شفاف سازی می شود که این امر خود به افزایش اعتماد عمومی منجر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۹۹۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسین دشتی در جمع خبرنگاران بسیج رسانه، با بیان اینکه رویکرد اساسنامه و مدیریت جدید کمیته امداد امام راحل(ره) در جهت ارتقاء خدمات رسانی به فقرا است، گفت: ترکیب هیئت امنایی و انتخاب یک بسیجی در راس کمیته امداد آنهم از طرف مقام معظم رهبری موید این مطلب است که رسیدگی به نیازمندان را باید جدی تر ادامه داد.

وی افزود: الان زمان انسجام و وفاق ملی تمام دستگاهای موجود کشور و تقویت رویکرد بسیجی برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به فقرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه هرجا برای حل مشکلی به مردم اطلاع رسانی شده حضور برای حل مشکل چشمگیر بوده است، گفت: در رویکرد جدید کمیته امداد نیازها و خدمات برای مردم شفاف سازی می شود که این امر خود به افزایش اعتماد عمومی منجر خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: ضعف در اطلاعرسانی نیازهای مددجویان و خدمات ارائه شده به آنها موجب برخی بی اعتمادی ها می شود، چنانچه امسال میزان پرداختی به 26هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد اردبیل 45 میلیارد تومان است؛ یعنی هر خانواده نیازمند و تحت پوشش در این استان در طول سال با کمتر از 2 میلیون تومان دریافتی زندگی می کند.

وی ادامه داد : برای 3 هزار زوج قرار است جهیزیه بدهیم که در این بین با پول داده شده تنها می شود اجاق گاز و یخچال گرفت و لذا باید این نیازها شفاف به مردم گفته شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعتقاد دارد: باید مراقب بود که موازی کاری در بخش های حمایتی به اعتماد مردم ضربه نزند و تعامل باید به هم افزایی بیانجامد که در این راستا و در جهت اطلاعرسانی نیازها و خدمات کمیته امداد نقش رسانه ها و بویژه بسیج رسانه پر رنگ است.

وی گفت: کمیته امداد در شرایط کنونی درصدد است با تامین نیازهای مادی و معنوی نیازمندان به ارتقا فکری و فرهنگی خانواده ها کمک کند .

ایمانعلی لطفی رئیس بسیج رسانه استان اردبیل،دراین دیدار با بیان اینکه خودکفا کردن افراد تحت پوشش کمیته امداد رسالتی عظیم است، گفت: هرچه آمار مستمری بگیران کمیته امداد کمتر و سطح معیشت آنها بهترشود جای مباهات دارد و باید به فراهم کنندگان بستر خودکفایی دست مریضاد گفت.

وی گفت: کمک به توانمند و خودکفا کردن یک انسان با یک عمر عبادت برابری می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات