یادداشت اختصادی تولید شده توسط قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی با تیتر "با طرح آقای رئیس جمهور آشنا شوید" منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج، یادداشت اختصادی تولید شده توسط قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی با تیتر "با طرح  آقای رئیس جمهور آشنا شوید"  منتشر شد.

هدف از اجرای این طرح چیست؟

معمولاً فضای حاکم بر انتخابات به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری، سیاست زده است و همین موضوع باعث می شود که بسیاری از مسائل و مشکلات مهم کشور (به‌خصوص در حوزه های اقتصادی و اجتماعی)، در میان انبوهی از گزاره‌های سیاسی به حاشیه برود و یا صرفا با اهداف سیاسی مطرح شود و دغدغه برطرف کردن یا حل آنها، موضوعیت چندانی ندارد. این در حالی است که اتفاقا ضرورت دارد که از فرصت انتخابات، برای طرح مسائل و مشکلات اصلی مردم با توجه به اسناد بالادستی، قوانین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، استفاده شود و تلاش گردد تا این موضوعات، محور مباحث و گفتگوهای انتخاباتی شود. بر همین اساس، طرح «#آقای_رئیس_جمهور» شکل گرفت که سه هدف مهم را دنبال می‌کند:

طرح مسائل مهم اقتصادی-اجتماعی در صحنه انتخابات و جلوگیری از به حاشیه رفتن آنها،
کمک به افزایش شفافیت مواضع و وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری،
کمک به انتخابی آگاهانه‌تر از سوی مردم.

با توجه به این اهداف، «تلاشی برای یک انتخاب آگاهانه» به عنوان شعار طرح «آقای رئیس جمهور» انتخاب شده است. در این طرح، ۱۰ مساله مهم اقتصادی و اجتماعی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر به  آدرس زیر مراجعه کنید:
yon.ir/m3O0

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات