خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) مظهرشجاعت، صبر ،گذشت ،وفا و پیروی از ولایت فقیه بوده و بهترین بانوی عالم است وهمچنین از تجمع هیأت های مذهبی هندیجان در برپایی سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجدجامع تشکر می شود ودرایام فاطمیه (س) مجالس عزاداری هر چه با معنوی تر وپرشور تر برگزار بشود.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان، مراسم راهپیمایی دسته جات عزاداری در دو نقطه هندیجان شمالی وجنوبی  عصر شنبه با حضور امام جمعه ،مسؤولان محلی و هیأت های مذهبی بصورت تجمع  در مسجد جامع هندیجان سوگواری نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل در این مراسم عزاداری اظهار کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) در برابر ظلم ایستاد تا به ولایت فقیه که حضرت امام علی (ع)بوده آسیبی وارد نشود ودراین راه به فیض شهادت رسید.

وی افزود:بهترین الگو زنان عالم حضرت فاطمه (س)است که پیامبر اسلام (ص)فرموده فاطمه (س)پاره تن من است .

وی بابیان ایران کشور اهل بیت (ع
)است گفت:کشور ایران اسلامی با مردمی ولایتمدار درخط اهل بیت (ع)  است و هر عزت وافتخاری که در کشور وجود دارد از برکات وعنایات مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) است.

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:دشمنان اسلام واهل بیت (ع)سعی کردن دین را از سیاست جدا نگه دارند ولی در مکتب اسلام دین هیچوقت از سیاست جدانیست و ستونی محکم برای عزت اسلام درجهان است.

وی با اشاره به قیام حضرت فاطمه زهرا(س)در مقابل دشمنان اسلام بیان کرد:یکی از اهداف قیام حضرت فاطمه زهرا(س)در برابردشمنان اسلام وقرآن حفاظت از ولایت فقیه و مکتب رسول الله (ص)بوده است که برای سربلندی و پایداری ولایت وامامت از جان خود گذشت تا ولایت فقیه پابرجا باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها