خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین:

ملت، تکیه گاه همیشگی نظام اند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروزه دشمنان خارجی به کمک دشمنان داخلی عمل می‌کنند و یک رابطه خاصی بین‌شان است، دشمن دنبال آشتی ملی است و در صدد از بین بردن اتحاد و همبستگی مردم ایران است.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۸۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در گفتگوی اختصاصی با یک کارشناس سیاسی استان قزوین در خصوص پیامد های حضور پر شور مردم در 22 بهمن برای دشمنان داخلی و خارجی به تبادل نظر پرداخته است.

عنایت امامقلی کارشناس سیاسی اظهار کرد: بازتاب این حرکت عظیم و دسته جمعی ملت ایران را باید از لحاظ علمی مطالعه کرد اما خبرگزاری های خارجی واقعیت و آنچه که اتفاق افتاده  است را بازگو نمی‌کنند اما آنان چه اعتراف کنند چه نکنند، اثرات 22 بهمن بر روی سیاست مداران بازتابی دارند و دست اندر کاران جداگانه برای خود تحیل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر اکثریت مردم در راهپیمایی ها حضور داشته باشند متوجه حمایت مردم از نظام می‌شوند و در غیر اینصورت برای دشمن مسرت بخش خواهد بود، چرا که دشمن از اتحاد مردم میترسد و خواهان چند پارچگی ملت ما است.

امامقلی با توجه به سخنان اخیر ترامپ اذعان کرد: یکی از دلایل حضور پر شکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن، توهین های اخیر ترامپ بوده که ملت را تحریک کرده و باعث شد اکثر مردم از هر قشری در صحنه حضور یابند چرا که اگر این گستاخی های ترامپ نبود ممکن بود حضوری به این گستردگی ایجاد نشود.

کارشناس سیاسی در ادامه گفت وگو تصریح کرد: از پیامد های دیگر حضور ملت در صحنه حمایت از رهبر معظم انقلاب و نظام بوده است که نشان داد مردم همیشه یار و یاور رهبر هستند و تکیه گاه این نظام همراهی مردم است.

وی افزود: دشمنان با دیدن این پشتوانه عظیم و عقبه چندین میلیونی حساب کار دستشان امده و می‌دانند که ملت ایران هیچگاه کشور خود را رها نمی‌سازند.

عنایت امامقلی در پایان این گفت وگو یادآور شد: امروزه دشمنان خارجی به کمک دشمنان داخلی عمل می‌کنند و یک رابطه خاصی بین‌شان است. دشمن دنبال آشتی ملی است و در صدد از بین بردن اتحاد و همبستگی مردم ایران است.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار