خبرهای داغ:
تا 30 بهمن ماه سال جاری، فراخوان جشنواره نامه‌ای به یک شهید در استان قزوین تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۰۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  به مناسبت 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا»، جشنواره ملی نامه‌ای به یک شهید یا دلنوشته با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
از محورهای جشنواره، اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا جهت دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و کشور، انتظار شهدا از دانش‌آموزان و وظایف دانش‌آموزان در قبال خانواده شهدا می‌باشد.
دانش‌آموزان در هر موضوع دیگری که تصور می‌کنند می‌توانند قالب دلنوشته با شهدا در میان بگذارند، آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند.
ثبت‌نام و دریافت آثار جشنواره نامه‌ای به یک شهید، از یکم بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق لینک مندرج در سایت www.isaar.ir در این جشنواره شرکت کنند.
تلاش برای شناخت بهتر مردم نسبت به روز شهید و تعمیق آگاهی جامعه از روز شهید، ایجاد ارتباط نزدیک و درک عمیق‌تر نسل جوان و دانش‌آموزان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌گیری از ابتکار و اندیشه‌های دانش آموزان در تولید محتوای مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف این جشنواره است.
بهره‌برداری و استفاده از محتوای تولید شده در رسانه‌های مختلف و در شبکه‌های مجازی و اطلاع‌رسانی روز شهید با استفاده از تعداد قابل توجه دانش‌آموزان کشور و خانواده‌های مرتبط با آنان از دیگر اهداف‌ برگزاری جشنواره می‌باشد.
دانش‌آموزان از پایه سوم تحصیلی تا پیش‌دانشگاهی می‌توانند در جشنواره یاد شده شرکت کنند.
داوری آثار از 30 بهمن تا پنجم اسفند ماه انجام می‌شود و در هر پایه‌ی ‌تحصیلی به 22 نفر جوایزی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.
در همایشی که به منظور تجلیل از 220 برگزیده جشنواره برگزار می‌شود، از 22 نفر با جوایزه ویژه تقدیر به عمل می‌آید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها