خبرهای داغ:
جوابیه تشکل های انقلابی شهرستان نهبندان:

مطالبه گری حق دانشجوی انقلابی است/ اجازه نمی دهیم اندیشه های آلوده غربی بر جامعه اسلامی حاکم شود

آنانی که خود را مخاطب این بیانیه قرار داده اند یا باید در مسیر حرکت خود تجدید نظر کنند یا به معنای واقعی از ولایت پذیری و ولایت مداری دم نزنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بعد از قرائت بیانیه استکبار ستیزانه بسیج دانشجویی نهبندان در روز 22 بهمن، قبل از خطبه های نماز جمعه، فرماندار نهبندان اعتراض کرد که نباید این بیانیه قرائت می شد.

سپس در فضای مجازی حامیان سیاسی باز به فرافکنی در افکار عمومی پرداختند. این جنس از جریان سازی ها به شیوه فتنه 88 در ایران دیگر جایی ندارد.

فرماندار نهبندان قرائت بیانیه توسط دانشجویان را بچه بازی خوانده و گفت "این تضعیف دستگاه دیپلماسی دولت است".

جوابیه تشکل های انقلابی دانشجویی شهرستان نهبندان در پی انتقاد برخی افراد سیاست زده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به حق، همگان به نیکی میدانند که مردم شریف و عزیز نهبندان که ویژگی بارز و آشکار آنان ولایت مداری و پیروی از فرامین به حق نائب امام عصر(عج) است یکپارچه در مسیری روشن و مشخص و با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که آن نیز چیزی جز صیانت از اصل دین واسلام و تقدسات و عمل به وصایای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) نیست گام برداشته اند و خون سرخ ریخته شده شهدای والامقام این شهرستان گواه این امر است.

حال اینکه برخی افراد معلوم الحال سیاسی و سیاست زده و دوستانشان سعی دارند تا به هر طریقی در شرایط حساس کنونی و نزدیک به انتخابات فضایی دو قطبی گونه را بر جامعه حاکم کنند و آبی گل آلود کنند و به قولی از آب گل آلود ماهی بگیرند اشاره به موضوعاتی دارد که هر عقل سلیمی خود به تنهایی قادر به استنباط آن است.

حال جای این سوال مطرح است که آیا واقعا نباید در مقابل این همه گرد وخاک سیاسی و هجمه این افراد، جبهه ای واحد و یک صدا تشکیل شود؟

قطعا در مسیر دفاع از آرمان های اصیل انقلاب که بنا به فرموده امام راحل(ره) مسیر سخت و دشواری نیز هست دانشجویان می بایست ، عقلا ومنطقا ، در خط مقدم این جبهه قرار گیرند چراکه نسل جوان و میراث دار خون شهدا و کرسی نشینان و مسند نشینان آینده این مرز و بوم اند.

در این میان بسیج دانشجویی نهبندان به عنوان عضوی کوچک از پیکره تنومند انقلاب اسلامی اعلام میدارد که همچون یدی واحد در مقابل اقدامات گاها غفلت گونه و دور از انتظار برخی رجال سیاسی و مسند نشین خواهد ایستاد و در این راه اقدامات جاهلانه و عجولانه برخی رسانه ها و افراد هم پیمانشان که گویا خدمت به اربابان سیاسی خود را بجای عمل به رهنمود های امام خویش سرلوحه خود قرار داده اند خللی ایجاد نخواهد کرد.

بیانیه ی اخیر تشکل مقدس دانشجویی دانشگاه های سطح شهر که اخیرا در مصلای نماز جمعه نیز قراعت شد نمونه بارزی است از مطالبه گری دانشجویان که همه جوانب آن سنجیده و برگرفته از متن سخنان رهبر انقلاب اسلامی

حال جای این چند سوال باقیست.

ایا مگر معنای مطالبه گری چیزی جز این است؟

مگر مطالبه گری خواسته رهبر انقلاب از دانشجوی انقلابی نیست؟

آیا مگر کلمه بزک چهره دشمن در داخل، بارها از لسان قرای رهبر این ملت بیان نشد؟

آیا موضوع نفوذ و فساد بارها مورد اشاره رهبر عزیز انقلاب نبود؟

آیا موضوع انتقاد از مذاکره و خوش بینی به آمریکا مکرر از لسان امام بزگوار مطرح نشد؟

آیا واقعا این موضوعات وموضوعاتی از این قبیل مورد اشاره و خواسته رهبری نیست؟

حال واقعا کدام بخش های این بیانیه مخالف با روح گفته های امام عزیزمان است که واکنش برخی افراد را به دنبال داشته؟

مطلقا آنانی که خود را مخاطب این بیانیه قرار داده اند یا باید در مسیر حرکت خود تجدید نظر کنند یا به معنای واقعی از ولایت پذیری و ولایت مداری دم نزنند.

در پایان نیز بار دیگر اعلام میکنیم ما دانشجویان انقلابی پیرو خط امام، مسیر مطالبه گری خویش را نه تنها در این دولت بلکه در دولت های بعد ازاین نیز دنبال خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت اندیشه های آلوده غربی بر جامعه اسلامی حاکم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها