خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ملت ایران در کوران حوادث آبدیده شده است و از امثال ترامپ ترسی به دل نمی‌اندازند، این حضور برای دولتمردان آمریکا اثبات کرد که مردم با قدم های استوار گام برمی‌دارند و پشتیبان کشور هستند.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون "حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی در مقابل دشمنان " اظهار کرد: در این حرکت گسترده و همگانی طبیعتا حضور مردم تزریق خون جدید بر پیکر انقلاب است .

معبودی ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران نشان از علاقمندی مردم به مقام معظم رهبری و پیوند بین آنان و ولایت بوده است و افزایش چانه زنی های بیشتر کشور در منطقه برا حفظ استقلال و اقدار خود است.

این مسئول تبیین کرد: مردم از این طریق پیام خودشان را دادند و ثابت کردند که ملت ایران از تهدیدات توخالی ترامپ هراسی ندارد، همان طور که سالها است این تهدیدات ادامه دارد . این مردم با فدا کردن جان ها و جوان ها در برابر استبداد و استکبار ایستاده اند.

وی افزود: ملت ایران در کوران این حوادث آبدیده شده است و امثال ترامپ ترسی به دل نمی‌اندازند این حضور برای دولتمردان آمریکا اثبات کرد که مردم با قدم های استوار گام برمی‌دارند و پشتیبان کشور هستند.

معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطر نشان کرد: قریب به اکثریت مردم در کنار انقلاب هستند و دشمنان داخلی کسانی اند که سربازی دشمنان خارجی را انجام می د‌هند، باید بدانند که با این تهدیدات کار به جایی نمی برند، نفاق در بین مومنین هرگز نمی تواند کارساز باشد و بهتر است به دامان حق بازگردند.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها