مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:

بیش از 45 میلیارد تومان برای حمایت خانوارها اختصاص یافت

در حال حاضر 26 هزار خانوار در سطح استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که امسال بیش از 45 میلیارد تومان برای حمایت از این خانوارها اعتبار تخصیص یافت.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۴۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با حضور در بسیج رسانه استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده و طبق اساسنامه کمیته امداد که سال گذشته به تائید مقام معظم رهبری پیش می رود.

دشتی به تعامل کمیته امداد با اقسار مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در جهت کمک به فقرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بلندی برداشته و برای ارتقاء این فعالیت ها با اقشار مختلف بسیج اعلام همکاری می کنیم.

وی هدف اصلی کمیته امداد را ترویج فرهنگ نیکوکاری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد استان اردبیل ترویج فرهنگ نیکوکاری را در اولویت کاری خود قرار داده و رسیدگی به فقرا و نیازمندان را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داده است.

دشتی تصریح کرد: در حال حاضر 26 هزار خانوار در سطح استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که امسال بیش از 45 میلیارد تومان برای حمایت از این خانوارها اعتبار تخصیص یافت.

وی گفت: با توجه به این موضوع کمیته امداد استان رویکرد جدیدی اتخاذ کرده که با توجه به این رویکرد سعی داریم تمامی نیازهای این نهاد در رابطه با کمک‌رسانی به محرومان را به صورت شفاف به مردم اعلام کنیم تا بتوانیم در مواقعی که نیاز داریم از کمکهای مردمی و خیران بهره‌مند شویم که این موضوع نیازمند افزایش اعتماد مردمی است که امیدواریم تحقق یابد.

دشتی اظهار کرد: فعالیتهای کمیته امداد به گونه‌ای است که دارای تفکر بسیجی و انقلابی بوده و تمامی سعی ما بر این است که در حوزه فرهنگی بتوانیم با ترویج احسان و نیکوکاری از ظرفیتهای مردمی برای زدودن فقر در جامعه استفاده کرده و یاری‌رسان نیازمندان باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از سامانه پرداخت الکترونیکی کمیته امداد خبر داد و گفت: سامانه 8777 راه اندازی شده که شهروندان می تواند با ارسال عدد یک و ادامه مراحل کمک نقدی خود را پرداخت کنند.

وی افزود: در راستای کاهش صرف زمان و هزینه های اضافه شهروندان، سامانه پرداخت الکترونیکی آنی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور برای هر استان راه اندازی شده که خیرین استان اردبیل می توانند با شماره گیری کد* 8877 *1*045#کمک های مالی خود را از این طریق انجام دهند.

ارسال نظرات