خبرهای داغ:
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: خشنودی فاطمه(س) سبب خوشنودی پیامبر(ص) و خشنودی پیامبر (ص) خوشنودی خداوند را در پی دارد، هم‌چنین خشم حضرت فاطمه(س) نیز سبب خشم الهی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۸۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام فاطمیه و در خصوص ویژگی‌های شخصیتی ایشان اظهار کرد: برای شناخت بهتر ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه مرضیه(س) بهتر است به سخنان بزرگانی چون پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) استناد کنیم.

وی با بیان مقدمه‌ای در خصوص پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: همانگونه که در آیات قرآنی نیز اشاره شده است سخنان پیامبر(ص) همگی بر پایه آیات قرآن و وحی الهی و به دور از امیال نفسانی و هوا و هوس می‌باشد.

این مسئول با اشاره به سخنان پیامبر در خصوص ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) تبیین کرد: حضرت زهرا(س) ام‌ابیها هستند و می‌توان بوی بهشت را از جانب ایشان استشمام کرد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: خشنودی فاطمه(س) سبب خوشنودی پیامبر(ص) و خشنودی پیامبر (ص) خوشنودی خداوند را در پی دارد، هم‌چنین خشم حضرت فاطمه(س) نیز سبب خشم الهی می‌شود.

نعمت‌اللهی مطرح کرد: سخنان پیامبر اکرم(ص) درخصوص ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه مرضیه(س) همگی براساس مقام نبوت ایشان بیان گردیده نه رابطه ابوت.

وی در خصوص سیره عملی حضرت فاطمه(س) بیان کرد: ایشان شخصیتی فوق‌العاده در عبادت، تقوا، تربیت فرزند، همسرداری، ولایتمداری و حضور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و الگویی شایسته در تمام ادوار تاریخی است. 

این مسئول حضرت زهرا(س) را ولیه‌الله خدا بر روی زمین خواند و گفت: حضرت فاطمه(س) انسان کامل و ورای هر چیز بوده و اختصاصی به زمان و مکان ندارند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) از جایگاه ویژه‌ای نزد حضرت علی(ع) و ملائکه نیز برخوردار است و حضرت علی(ع) تعابیر والای را در خصوص ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) بیان نموده‌اند.

نعمت‌اللهی در خاتمه به فضیلت بسیار تسبیحات حضرت زهرا(س) اشاره کرد و متذکر شد: این تسبیحات پاداش عبادت‌های بسیار حضرت فاطمه(س) بوده و نشانگر جایگاه والای ایشان در عالم ملکوت است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها