رئيس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان يزد خبرداد

برگزاری رقابت‌ پل‌های ماكارونی جهان در يزد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری مسابقات بین‌المللی پل‌های ماکارونی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید حیدر میرفخرالدینیاظهار کرد: با توجه به وجود مراکز آموزش عالی با امکانات رفاهی، کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و بهره‌مندی از اساتید نخبه و دانشجویان برتر، یزد پتانسیل معرفی شدن در سطح بین‌المللی در زمینه علم و پژوهش را دارد.

وی با اشاره به وجود شرایط خوب و منحصر به فرد و بهره‌مندی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از پتانسیل‌های بالا در این زمینه افزود: با توجه به کسب موفقیت‌های متعدد تیم بتن این دانشگاه در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران، همچنین موفقیت و رکورد زنی جهانی تیم سازه‌های ماکارونی و کسب دیگر موفقیت‌های علمی و پژوهشی، با تشکیل کمیته‌هایی، در صدد پیگیری حضور تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در مسابقات بین‌المللی برآمدیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد بیان کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه برای حضور تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در مسابقات کانادا انجام شده است.

میرفخرالدینی با اشاره به تجربه میزبانی بسیار خوب مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در سال 94 تصریح کرد: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات جهانی سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اردیبهشت 96 هستیم.

وی، برجسته‌ترین نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای را مهارت‌آموزی دانست و اظهار داشت: در کنار توجه به امر پژوهش، پرورش تکنسین ماهر و کارآزموده وظیفه اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که برآیند آن اشتغال اکثر فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

میرفخرالدینی، بزرگترین کمبود کنونی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای یزد به منظور تربیت جوانانی فنی و ماهر را قدیمی بودن دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاه‌ها ذکر کرد و گفت: به منظور رفع این مشکل علاوه بر رایزنی برای تخصیص بودجه‌های دولتی، توانسته‌ایم با جذب کمک‌های خیری اقدامات خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار