خبرهای داغ:
حماسه ای دیگردر شهر قاضی مانه و سملقان:
حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه قاضی گفت: به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا و زندگی سراسر سیاسی این بانوی مکرم اسلام،که همه تلاشها ومجاهدات آن شهیدة صدر اسلام، برای دفاع از ولایت بود. و اولین زن شهیدة اسلام حضرت زهرا است،این شهادت را به فرزند بزرگوارش امام زمان (عج)تسلیت می گوییم.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه قاضی گفت: به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا و زندگی سراسر سیاسی این بانوی مکرم اسلام،که همه تلاشها ومجاهدات آن شهیدة صدر اسلام، برای دفاع از ولایت بود. و اولین زن شهیدة اسلام  حضرت زهرا است،این شهادت را به فرزند بزرگوارش امام زمان (عج)تسلیت می گوییم.

وی افزود: تمام همت حضرت زهرا این بود که از برنامه های اسلام در زندگی حمایت کند،که این معنا کاملا از خطبه آن حضرت در مسجد روشن است،؛البته تحقق برنامه های اسلام بدون ولایت و حکومت اسلام میسر نیست،این هدف بزرگ حضرت زهرا را بعد از 1400سال فرزندش سید روح الله عبد صالح خدا به همت ملت ایران بوجود آورد.پس می توان گفت نظام اسلامی جزء آرمانهای حضرت فاطمه(س) و اهل بیت عصمت و طهارت بود،که غاصبین حق مانع از وقوع آن شدند.

وی خاطر نشان کرد:امروز که این یادگار امامت تحت زعامت ولایت به دست امت اسلام رسیده است،به خوبی حفاظت و صیانت کنیم،تا به هدف نهایی برسیم.

حجت الاسلام شریعتی نژاد تصریح کرد: وظیفه امروز امت اسلامی ایران،حضور پای صندوقهای رای و انتخاب اصلح برای پیشبرد انقلاب توسط شخصی انقلابی و مجاهد،که هیچ گاه از هیاهوی دشمن هراس به دل راه ندهد،و در همه زمینها همراه مقام معظم رهبری باشد.و بدون اذن ولایت وامت اسلام گامی بر ندارد.وما امروز نیازمند مدیریتی شجاع،مجاهد،مقاوم،با تدبیرو انقلابی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها