خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس گفت: ما در خرمشهر با ۴۸ کشور جنگیدیم ولی در حلب با ۱۱۶ کشور در حال جنگیم و آزادی حلب به باشکوهی آزادی خرمشهر است.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
آزادی حلب به باشکوهی آزادی خرمشهر است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالفتاح اهوازیان در دومین کنگره شهدای دانشجو و روحانی مدافع حرم استان قم که در دانشگاه مفید برگزار شد، ضمن بزرگداشت عملیات والفجر 8 و شهدای این عملیات اظهار داشت: امروز میدان جنگ عوض‌ شده و هدف قلب، روح و ایدئولوژی جوانان ماست.

وی با اشاره به بصیرت، آگاهی و پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه در 22 بهمن افزود: اگر همین آگاهی و بصیرت نبود نمی‌توانستیم استقلال خود را در این سال‌ها حفظ کنیم و ایران در سال59 تجزیه‌شده بود.

اهوازیان از تربیت نیروهای ضد تشیع و اهل‌بیت (ع) خبر داد و گفت: حوزه‌های علمیه وهابیت در پاکستان و عربستان گروه‌هایی را تربیت می‌کنند که با همه وجود اهل‌بیت(ع) و تشیع دشمن هستند و تنها آرزوی آن‌ها کشتن فرزندان شیعه است که نمونه‌های آن‌ها را در جنگ سوریه شاهد هستیم.

وی با تأکید بر از جان‌گذشتگی شهدای مدافع حرم و ایثار خانواده‌های آن‌ها عنوان کرد: 6 سال و 2 ماه پیش حدود 90 درصد سوریه در اشغال نیروهای داعش بود و امروز به لطف جانبازی همین مدافعان حرم و خانواده‌های آن‌ها غریب بر 90 درصد سوریه آزاد شده است.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، به اهمیت آزادسازی حلب اشاره کرد و گفت: ما در خرمشهر در طی 8 سال با 48 کشور جنگیدیم و 214 هزار شهید دادیم درحالی‌که در طی 6 سال با 116 کشور در حال جنگ هستیم و 1000 شهید داده‌ایم و آزادی حلب به باشکوهی آزادی خرمشهر است.

وی با انتقاد از شایعه‌هایی که در بین مردم به وجود آمده است گفت: همه شهدای مدافع حرم با بصیرت و عشق به حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) و دفاع از ناموس تشیع به میدان آمده‌اند و هرگز در مقابل چنین رشادتی پول دریافت نکرده‌اند و این شایعات ظلم به فداکاری خانواده‌های آن‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها