خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان:
حجت الاسلام منفردی با بیان این مطلب افزود: تقویت روحیه انقلابی ، استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکا و هم پیمانانش و ولایت مدار واقعی بودن از راه های رسیدت به عزت و بزرگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۲۴۲۷۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در جمع طلبه های حوزه علمیه مکتب الزهرا این شهرستان با اشاره دستاوردهای برجام در دولت ترامپ گفت: دولت ترامپ در اولین اقدام ضد ایرانی خود ورود ایرانیان (به همراه شش کشور دیگر) به آمریکا را ممنوع کرد و در دومین اقدام، موج جدیدی از اعمال فشارهای سیاسیرسانه‌ای و احتمالا قانونی در کنگره این کشور علیه ایران را به بهانه برنامه موشکی در دستور کار خود قرار داده است.

منفردی ادامه داد:در رسانه ها دیدید و شنیدید جان کری در یادداشت خداحافظی خود به ترامپ توصیه کرده بود«دولت اوباما با توسل به برنامه هسته ای، ایران را تحت فشار گذاشت و برجام را امضاء کرد و بعد از برجام، حالا نوبت توست تا با توسل به برنامه موشکی، ایران را تحت فشار قرار دهید و عقب بزنید»،این یعنی اگر هیلاری کلینتون هم رئیس جمهور آمریکا می‌شد، همین اقدامات در دستور کار دولت وی قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه این قضیه باردیگر نشان داد مسئله هسته ای بهانه بوده است گفت:  قبلاً آمریکا با کمک برخی عوامل فتنه در داخل، در جهت تحمیل فشار بر مردم ایران برنامه صلح آميز هسته‌اي را به عنوان تهديد بين المللي القاء می کرد و اکنون نیز بعداز برجام با تمرکز بر برنامه موشکي سعي مي کند همچنان به ایران فشار بیاورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با اشاره به سخنان و تذکرات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار داشت: حضرت آقا در  28 مهر امسال در دیدار با نخبگان کشور تاکید کردند: «به مسئولین در جلسات خصوصی گفتم که خیال می‌کنید اگر شما در قبال مسئله هسته‌ای عقب‌نشینی کنید، مسئله‌ شما با آمریکا تمام میشود؟ نه آقا، قضیّه موشک پیش می‌آید ؛ از قضیّه موشک مأیوس بشوند، قضیّه ‌مقاومت پیش می‌آید...قضیه چیز دیگری پیش می آید... مگر ول می‌کنند شما را؟».

منفردی افزود: این دو اقدام ترامپ نشان داد برخلاف ادعاها، ایران هراسی از بین نرفته و همچنان از مهم‌ترین گزینه های محافل سیاسی رسانه ای آمریکا به استناد تصمیمات دولت و کنگره این کشور است.

حجت الاسلام منفردی با طرح این سوال کهچرا چنین اقداماتی در دستور کار دولت جدید آمریکا قرار گرفته پاسخ داد: قطعا این اقدامات نتیجه سکوت، انفعال و سیاست لبخند در برابر زیادی خواهی‌ها و تهدیدات استکباری آمریکا است.

وی ادامه داد: اگر در مذاکرات هسته‌ای از خطوط قرمزِ ترسیمی رهبری عدول و عبور نمی‌کردیم و متن تحمیلی آمریکا را نمی‌پذیرفتیم و به اذعان وزیرامورخارجه به آمریکایی‌ها اعتماد نمی‌کردیم و بعد از برجام محکم در برابر بدعهدی‌های آمریکا می ایستادیم و واکنش نشان می‌دادیم، قطعاً دولت ترامپ دست به چنین گستاخی هایی نمی‌زد.

حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر وقت عقب نشینی کردیم آمریکا گستاخ تر شده است  افزود: تقویت روحیه انقلابی ، استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکا و هم پیمانانش و ولایت مدار واقعی بودن از راه های رسیدت به عزت و بزرگی ملت ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها