مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان گفت: دوهزار و 873 نوع خدمت دندانپزشکی در بیمارستان صحرایی پلدختر به مردم ارائه شد .
کد خبر: ۸۸۲۴۳۰۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،  عبدالوحید ملک آرا، مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان ،اظهار داشت: با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی و موسسه تأمین درمان بسیجیان اکیپ دندانپزشکی به مدت 5 روز  درششمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید هوشنگ الهیاری از 19 تا 23 بهمن ماه به در روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر اعزام شد.
 
وی افزود: این اکیپ روزانه شامل چهار دندانپزشک همراه با وسایل و تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز، برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه در این بیمارستان  به مدت 5 روز مستقر شدند.
مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان با اشاره به خدمات دندانپزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این بیمارستان ارائه أشد ‏شامل ویزیت و ارائه خدمات به صورت رایگان به اهالی منطقه است.
ملک آرا با اشاره به اینکه در طی برپایی این بیمارستان صحرایی 2هزار و 873 نوع خدمت مستقیم به مردم ارائه شد، بیان کرد: هزار و 173 نفر ویزیت و کشیدن دندان و در بحث آموزش دهان و دندان در سطح مدارس منطقه و مراجعه کنندگان در بیمارستان   نیز  هزار و 700 نفر از خدمات رایگان همراه با توزیع بسته های بهداشتی بهره‌مند شدند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات