خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا با تاکید به جایگاه ارزشمند راهیان نور بیان کرد: خانواده ها در تربیت فرزندانشان از راهیان نور کمک بگیرند تا ثمرات آن را مشاهده کنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، به نقل از طوبی گلستان؛ سرهنگ حسین کریمی اول امروز در مراسم تجلیل از فعالان راهیان نور اظهار کرد: قطعاً امروز امنیت کامل کشور را مدیون امام(ره)، شهداء و مقام معظم رهبری هستیم و باید شکر گذار این نعمت بزرگ باشیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به مهم بودن توجه به تربیت دانش آموزان ادامه داد: امروز در بحث تربیت دانش آموز همه خسته شده اند، از خانواده گرفته تا مدرسه و معلمان مدارس تحصیلی، علت آنهم انحرافاتی است که دشمن به وجود آورده است.

*خانواده ها باید در تربیت فرزندانشان از راهیان نور کمک بگیرند

سرهنگ کریمی اول با تاکید به جایگاه راهیان نور افزود: چه کاری بهتر از این که مکانی را به دانش آموزان نشان دهیم تا بتوانند با خدا ارتباط برقرار کنند، قطعه ای از بهشت که برای ما فرستاده شده است و خانواده ها نباید از امر مهم راهیان نور غافل شوند.

وی افزود: چرا این همه افت تحصیلی در مدارس مشاهده می شود؟! علت عمده این است که دشمنان ایمان و اعتقاد الهی را دارند از ما می گیرند ولی ما هنوز در دعوای سیاسی گیر کرده ایم.

جانشین سپاه نینوا حرکت راهیان نور را بسیار ارزشمند قلمداد کرد و افزود: عرصه فرهنگ بسیار مهم است که دشمن بر روی آن کار میکند، در این زمینه آسیبهای فراوانی هم وجود دارد، حرکت فرهنگی ما در راهیان نور بسیار ارزشمند است که باید همگان به آن ایمان داشته باشند، وقتی ایمان مردم به راهیان نور کامل شود ما هیچ موقع مشکل فرهنگی نخواهیم داشت.

سرهنگ کریمی اول بیان کرد: دغدغه فرهنگی یعنی اینکه دانش آموزان و فرزندان ما به جای اینکه در این مکانهای مقدس تربیت شوند در پی بی توجهی، دل به گفته های دشمنان ما می دهند، علت آن این است که راه را به آنان نشان ندادیم.

وی با بیان این مطلب که هیچ کسی دوست ندارد فرزندش در ولنگاری فرهنگی تربیت شود اذعان داشت: کسانی که در خیمه انقلاب هستند هیچ گاه دوست ندارند که در ولنگاری فرهنگی فرزندانشان تربیت شوند، کسانی که مخالف انقلاب هستند را کار نداریم آنها همیشه فتنه گر هستند.

وی گفت: ما اگر بتوانیم در این عرصه اهمیت کار را درک کنیم نه تنها به اهداف خوبی می رسیم بلکه همین فرزندان انقلاب می توانند جلوی دشمنان ما ایستادگی کنند.

* استکبار به بن بست رسیده است

جانشین سپاه نینوا گلستان بیان کرد: امریکاهی ها به بن بست خورده اند، هر کاری کرده اند در این 38 سال انقلاب اسلامی را شکست بدهند نتوانسته اند و نخواهند توانست.

سرهنگ کریمی اول با اشاره به تهدیدات ترامپ بیان کرد: در علوم نانو آنقدر پیشرفت کرده ایم که لوگوی پرچم ایران را در نوک سوزن 750 بار حک می کنیم و بسیاری از فعالیت هایی که قابل بیان نیست، یعنی اینکه ترامپ غلط میکند با دار و دسته اش بر علیه انقلاب اسلامی نقشه بکشد.

وی تاکید کرد: ما با داشتن رهبری شجاع و هوشیار چرا باید از ترامپ بترسیم ، الان خود ترامپ در حال بهم ریختن امریکای جنایتکار است. انقدر امریکا در درونش مشکلات عدیده ای به وجود آمده که در حال فرو پاشیدن است.

سرهنگ کریمی اول در پایان متذکر شد:همانطوری که حضرت امام وعده داده بود که شوروی سابق فرو می پاشد امروزه هم با توجه به فرامین حضرت امام(ره) صدای شکستن استخوان های استکبار به گوش می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها