خبرهای داغ:
دادستان گرگان با انتقاد از آنچه که پوشش ظاهری نامتعارف برخی کارمندان دستگاههای دولتی استان گلستان نامید، گفت: فعالیت مسوولان در شبکه های اجتماعی و فضای تلگرام حتی در ساعات غیر اداری صحیح نیست.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۱۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حقی روز یکشنبه در سومین همایش رابطین سازمان های دولتی استان گلستان با نیروی انتظامی اظهار کرد: برخی کارمندان با ظاهر و پوششی نامتعارف در دستگاه های دولتی استان حاضر می شوند که این وضعیت نیازمند اصلاح است.
دادستان گرگان همچنین از فعالیت آزادانه برخی مدیران استان گلستان در شبکه های اجتماعی انتقاد کرد و اضافه کرد: برخی گمان می کنند در ساعات غیر اداری امکان انجام هر کاری را دارند و بر همین اساس حتی از انتشار عکس های خانوادگی و خصوصی هم ابایی ندارند که بی اعتنایی این شکلی به قانون مورد پذیرش و مصلحت نیست.
وی همچنین گفت: سهل انگاری سازمانهای ذیربط در اجرای قوانین مرتبط با محیط زیست منجر به سوء استفاده و ساخت و سازهای متعدد شده است که نتیجه آن رشد قارچ گونه ساخت و ساز در روستای زیارت گرگان و تغییر کاربری زمین های کشاورزی است.
روستای ییلاقی و گردشگری زیارت با طبیعت جنگلی در جنوب گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد.
وی بیان کرد: در نتیجه این کم توجهی ساختمان های غیرمجاز زیادی که با صرف هزینه سنگین احداث شده است، باید با حکم قضایی قلع و قمع شود.
دادستان گرگان افزود: اگر از ساخت یک بنای غیر مجاز جلوگیری نشود در آینده پیرامون آن ساختمان های زیادی احداث می شود و دولت نیز مجبور است با صرف میلیاردها تومان هزینه برای ساکنان منطقه زیرساخت هایی مانند آب، برق و خدمات عمومی تهیه کند.
حقی اضافه کرد: با وجود راضی نبودن به خسارت دیدن مردم چاره ای جز تخریب ساختمان های غیر مجاز نداریم اما امیدواریم در آینده و با نظارت بیشتر دستگاه های مرتبط از ساخت و ساز در محدوده های غیرقانونی جلوگیری شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها