فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

اقتدار و بازدارندگی ایران استخوان در گلوی دشمنان

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای شهر دوزدوزان و شهدای مدافع و گمنام، گفت: اقتدار و بازدارندگی ایران استخوان در گلوی دشمنان است، اقتداری که در سایه خون شهدا به دست آمده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: همانطور که شهدا در مقابل دشمنان ایستادند، ملت نیز در تداوم این راه، سلطه استکبار را نمی پذیرد چراکه ماهیت انقلاب اسلامی از جنس عاشورا و مبارزه با استکبار است.

وی ادامه داد: انقلاب با رهبری حضرت امام که جنس، شکل، شعار و آرمان متفاوت از انقلاب های دیگر داشت، پیروز و به کشورهای همسایه و منطقه صادر شد.

کریمیان در ادامه به انواع مختلف تهدیدها پس از پیروزی انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمنان با پیروزی انقلاب چون منافع خود را در خطر دیدند با ایجاد اختلاف بین قومیت ها و ایجاد و تقویت گروهک ها و ... تلاش کردند مانع از ادامه آن شوند ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل این فتنه ها ایستادند.

وی با اشاره به توطئه‌های متعدد استکبار علیه ایران اسلامی از جنگ تحمیلی تا فتنه 88، اظهار کرد: دشمنان در برهه های مختلف تلاش داشتند از وقوع انقلاب، تثبیت و صدور آن جلوگیری کنند که با درایت حضرت امام خمینی(ره)، امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت مردم، هرگز نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

کریمیان با بیان اینکه باید ماهیت استکبارستیزی انقلاب را حفظ کنیم، تاکید کرد: جنگ جدید دشمن به گستره همه جهان،جنگ نرم است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، قتل عام یا شبیخون فرهنگی است، این ها بیش از دو دهه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را علیه ملت در پیش گرفتند و چنان به لایه ها نفوذ کردند که با وجود تحریم حتی یک داروی ضد سرطان به کشورمان، انواع مختلف شبکه های مجازی بدون هیچ گونه محدویتی در اختیار این ملت قرار دادند.

وی با اشاره به حضور جوانان ایران در مبارزه با داعش و تکفیری ها گفت: مدافعان حرم برای دفاع از سوریه و عراق نیست بلکه برای دفاع از انقلاب است چراکه شکل گیری داعش برای عراق و سوریه نبود بلکه برای ایران و مذهب شیعه بود.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اصلی ترین کار ایران در سوریه و عراق انتقال فرهنگ ایران به آن ها بود و الان با شکل گیری بسیج مردمی در سوریه و عراق و پیاده سازی مقاومت مردمی توسط جوانان موفقیت ها و پیروزهای بدست می آید.

کریمیان یادآور شد: نباید به شهدا گریه کنیم و ناراحت باشیم بلکه باید به حال خود گریه کنیم که از قافله شهدا عقب نمانیم که مهم ترین راه، سیره شهدا و عمل به آن است چراکه از همین شهر دوزدوزان، از شمالی ترین و دورترین نقطه کشور رزمندگان اسلام با طی هزاران کیلومتر در مناطق جنگی برای حفظ انقلاب در برابر دشمن حضور یافتند که این امر چه بسا وظیفه ما و شما نسل جوان را دو چندان سنگین کرده است.

یادواره شهدای شهر دوزدوزان و شهدای مدافع و گمنام از توابع بخش مهربان به همت حوزه شهید محلاتی این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات