نشست روشنگری فرهنگی حوزه امام حسن مجتبی (ع) ایجرود در محل حوزه با حضور برادر قهرمانی فرمانده حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۴۳۵۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، در این نشست فرمانده حوزه شهری برادر قهرمانی در خصوص انقلابی گری و تبین انقلابی گری در بین جوانان مطالبی را بیان نمود.ایشان خاطر نشان کرد که  تفکر انقلابی یعنی ایمان و عمل صالح که باعث  می شود.

ملت در میدان مقاومت ثابت قدم بماند مقام معظم رهبری می فرماید باید ایمان دینی را در مردم حفظ کرد تا مردم بتوانند مقاومت خود را حفظ کنند و بایستند. انقلاب یک دگرگونی همه جانبه در یک مجوعه بشری یا در یک ملت فراتر از یک ملت در یک نسل در یک تمدن است. ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری افزودند که از شاخصه های انقلابی گری به فرموده امام خامنه ای عبارتند از شاخص پایبندی به ارزشهای مبنائی و اساسی اسلام، شاخص دوم همت بلند برای رسیدن به آرمانها و صرف نظر نکردن از آرمانها، شاخص سوم پایبندی به استقلال است. استقلال داخلی منطقه ای جهانی و بین الملی که در همه این ها استقلال کشور را حفظ کردن، شاخص چهارم حساسیت در برابر دشمن، شاخص پنجم تقوای دینی و سیاسی که غیر از تقوای فردی است تقوای اجتماعی این است که در راه تحقق آرمانهای که اسلام از ما مطالبه کرده است.

تلاش کنیم تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشهای که دشمن می تواند از آن استفاده کند پرهیز بکند. ایشان در ادامه اضافه کردند که انقلابی گری بر خلاف نظر و تبلیغ برخی ها تند رویی نیست، بلکه انقلابی گری یعنی عادلانه ، دقیق، دلسوزانه ، منصفانه، و بدون رودر بایستی عمل کردن است.

انقلابی عمل کردن احساس ناباوری را به باور تبدیل می کند به مردم اعتماد به نفس می بخشد، چراکه هرکجا انقلابی بودیم  جهادی حرکت کردیم هرجا کوتاهی کردیم، غفلت کردیم ،عقب ماندیم و لذا وظیفه ما روشنگران خیلی سخت است.

شما باید به تبین انقلابی گری در بین مردم بپدازید.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات