مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب از از راه اندازی ۱۱ طرح اقتصادی در عرصه های صنایع دستی در شهرستان میناب خبرداد .
کد خبر: ۸۸۲۴۴۴۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب  از راه اندازی ۱۱ طرح اقتصادی در عرصه های صنایع دستی در میناب خبرداد و گفت : میزان اعتبار تسهیلات در عرصه صنایع دستی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با اجرای این طرح ها برای ۳۰نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی نموده است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید دمپایی در این شهرستان اظهار کرد:برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده که تسهیلات با کارمزد ۱۶ درصد از سوی بانک های عامل به یک بانوی کارآفرین پرداخت شده است .

مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب افزود : تا کنون ۳۴ طرح پرورش میگو، ۱۱ طرح پرورش بلدرچین، ۱۸ طرح پرورش دام سنگین ، ۳۰ طرح در عرصه کشاورزی و محصولات گلخانه ای در این شهرستان با پرداخت ۱۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تهسیلات به متقاضیان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به ۱۰۴ نفر متقاضی، اشتغال ۱۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲۶۳ نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.
موسوی با اشاره به پرداخت  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات در سال گذشته برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: به همت بسیج سازندگی میناب  ۲۰میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار