مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد
حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی کردستان با همکاری آموزش و پرورش امسال اجرای چهار هزار گفتمان دینی در مدارس را در دستور کار قرار داده که تا پایان سال‌تحصیلی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۲۴۴۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید گفتمان‌های دینی که در دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی کردستان با همکاری آموزش و پرورش امسال اجرای چهار هزار گفتمان دینی در مدارس را در دستور کار قرار داده که تا پایان سال‌تحصیلی ادامه دارد.
 

وی با اشاره به اینکه اجرای گفتمان‌های دینی یکی از برنامه‌های شاخص و موفق تبلیغات اسلامی استان است، بیان کرد: این گفتمان‌ها با هدف ترویج فرهنگ دینی و معنوی بین قشر جوان، تبلیغ چهره به چهره و بالا بردن معلومات جوانان در استان انجام می‌گیرد.

 

کرمی یادآور شد: ارائه الگوهای مناسب رفتاری در عرصه‌های مختلف و پیشبرد و محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بررسی ارائه راهکارهای مناسب در حل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو از دیگر اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در استان کردستان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: علاوه بر اجرای گفتمان‌های دینی در دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم گفتمان والدین نیز در دستور کار تبلیغات اسلامی کردستان قرار گرفته و امسال این گفتمان‌ها را نیز در مدارس اجرا کردیم.

 

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: امسال در 136 مدرسه و در هر مدرسه شش گفتمان دینی برگزار می‌شود و علاوه بر مدارس در دانشگاه‌ها نیز گفتمان‌های دانشجویی اجرا خواهد شد.

 

وی برگزاری 80 گفتمان دانشجویی و طلاب در سطح استان را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در حوزه گفتمان‌های دینی خواند و گفت: در راستای اجرای گفتمان‌های دینی از اساتید بومی و مبلغین اعزامی بهره برده‌ایم.

 

وی برگزاری دو هزار گفتمان مناسبتی را نیز از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی کردستان خواند و گفت: این گفتمان‌ها با همکاری مبلغین اعزامی به سطح شهر و روستاهای استان برگزار شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برای اجرای هرچه بهتر گفتمان‌های دینی در استان برای اساتید گفتمان‌های دینی نیز دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود تا علم و دانش این اساتید بروز رسانی شود.

 
ارسال نظرات