سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: دولت باید پاسخگو باشد و بگوید ۴۵ هزار میلیارد تومان پول حاصل از اصلاح حامل‌های انرژی به کجا می‌رود.
کد خبر: ۸۸۲۴۴۵۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به این سؤال که برخی اخبار شنیده می‌شود که دولت درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را به صندوقی در بانک ملت واریز می‌کرده، اظهار داشت: عدم واریز درامدهای حاصل از حامل‌های انرژی به خزانه دولت تخلف است و به نظر می‌رسد بانک ملت گرفتار افرادی مانند خاوری‌ها شده است.


وی افزود: دولت باید نسبت به سخنان آقای حاجی بابایی که اعلام کرد تنها ۳۵ هزار میلیارد تومان از ۸۰ هزار میلیارد درآمدهای حاصل از حامل‌های انرژی را دریافت می‌کنیم پاسخگو باشد و بگوید ۴۵ هزار میلیارد تومان دیگر به کجا می‌رود.



نوروزی با بیان اینکه به نظر می‌رسد جایگاه این پول‌ها همان بانک ملت باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه به نظر می‌رسد دولت ها از جریان منصور آریاها، خاوری‌ها و امثالهم عبرت نگرفته‌اند چراکه امروز شاهد پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان نیز هستیم.


به گفته سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره ملی و درآمدهای حاصل از یارانه‌ها چیزهای زیادی کشف خواهد شد.
ارسال نظرات