به همت بسیج مهندسین، کشاورزی و منابع طبیعی/
در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه مریوان، موضوع راهکارهای توسعه صنعت توریست شهرستان مریوان مطرح شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۰۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به همت بسیج مهندسین، کشاورزی و منابع طبیعی سپاه مریوان جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان با حضور رئیس، دبیر و اعضاء کارگروه در سالن جلسات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهر برگزار گردید.
 
ادمن رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس کارگروه، موضوع مورد بحث کارگروه با عنوان راهکارهای توسعه صنعت توریست شهرستان مریوان را مطرح و عنوان کرد: اهمیت اتاق های فکر و هیئت های اندیشه ورز در این مقطع حساس کنونی بسیار پررنگ و مهم بوده و از اعضاء خواست با جدیت در این کارگروه حضور فعال داشته باشند، زیرا دشمن در اتاق فکر خود با جدیت کار می کند.
 

در ادامه جلسه رزگار روشن مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان و دبیر کارگروه دستور کار جلسه را قرائت و از اعضاء درخواست نمود با ارائه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود، راهکارهای پیشنهادی خود را به صورت مکتوب و بومی سازی شده منطبق با خصوصیات شهرستان به کارگروه ارائه دهند.

 

از راهکارهای ارائه شده در این جلسه بحث بوم گردی و ساخت دهکده های توریستی در شهر مریوان توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مریوان است.

 

در پایان اعضاء نیز نظرات خود را ارائه و مقرر گردید در جلسه جمع بندی پایان سال طرحی مدون و جامع در خصوص راهکارهای توسعه صنعت توریست و گردشگری شهر مریوان به مراجع ذی صلاح ارائه دهند.

ارسال نظرات