کد خبر: ۸۸۲۴۵۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در ده ماهه امسال بیش از ۲۳ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کرده اند که صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی،درمانی،عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می شود.

فرید محبی با اشاره به اینکه این مبلغ از مجموع ۹هزار و ۲۴۹ صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان جمع آوری شده است افزود: مردم خیر و نیکوکار استان ماهیانه بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق های صدقات به همنوعان نیازمند خود کمک می کنند. 

وی به فعال شدن سامانه پیامکی با شماره# ۰۷۴ * ۸۸۷۷* به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل اشاره کرد و ادامه داد: افزایش درآمد، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از جمله مهم ترین مزیت های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه سال گذشته مردم خیر و نوعدوست استان بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند گفت: امید است که با اعتمادسازی، تبلیغات صورت گرفته و راه اندازی سامانه پیامکی میزان مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد و کمک رسانی به نیازمندان افزایش یابد.

محبی با بیان اینکه هم استانی های نیکوکار می توانند به صورت تلفنی یا با مراجعه حضوری به دفاتر و ادارات تابعه کمیته امداد در استان مشترک صدقات شوند افزود: در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان نیز سامانه پیامکی با شماره# ۱*۰۷۴ * ۸۸۷۷* راه اندازی شده است.

ارسال نظرات