خبرهای داغ:
حق شناس گفت: بر اساس طرح تسهیل گری با سازماندهی فارغ‌التحصیلان کشاورزی در قالب گروه‌های تسهیل‌گری، در راستای بهبود شیوه‌های تولید کشاورزی و حل مشکلات سطح روستاهای شهرستان تلاش می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۴۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ کانون بسیج مهندسین کشاورزی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج برخوار و جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به برگزاری طرح تسهیل گری در روستای علی آباد ملاعلی کرد.

مسئول بسیج سازندگی برخوار هدف از اجرای طرح تسهیل‌گری در روستاهای شهرستان را اثربخشی در راستای توسعه پایدار روستایی و توانمندسازی روستائیان دانست و عنوان کرد: بر اساس این طرح با سازماندهی فارغ‌التحصیلان کشاورزی در قالب گروه‌های تسهیل‌گری، در راستای بهبود شیوه‌های تولید کشاورزی و حل مشکلات سطح روستاهای شهرستان تلاش می‌شود.

حق شناس جلسه تسهیل‌گری طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در روستای علی آباد ملاعلی را به عنوان شروع فرآیند تسهیل گری در سطح شهرستان بسیار رضایت بخش ارزیابی کرده و گفت: این فرآیند در سال آینده در سطح روستاهای شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همکاری  اثربخش و برنامه ریزی شده بین ادارات شهرستان به خصوص جهاد کشاورزی، کانون بسیج مهندسین و بسیج سازندگی، طرح همگام با کشاورز را در سطح شهرستان اثر بخش کرده و سبب افزایش سطح در تولید مخصوصا در زمینه کشت های کم آب شده است.

این مسئول ادامه داد: شرکت‌کنندگان در طرح همگام در عرصه تولید کشت های کم آب و مبارزه با آفات از سوی اساتید صاحب‌نظر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و این آموزش ها تمام زمینه های کشاورزی از کاشت، داشت و برداشت انواع محصولات زراعی، باغی، گیاهان دارویی، کشت های کم آب و … را شامل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها