خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

دانشجویان انقلابی با تقویت مهارت‌های خود به تداوم انقلاب کمک کنند

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت‌های خود و تقویت آن‌ها به تداوم انقلاب کمک کنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۷۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در دوره توانمندسازی مربیان حلقه‌های صالحین دانشجویی ویژه برادران دانشگاه‌های فارس که به همت مدیریت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد، اظهار داشت: مسؤولان بسیج دانشجویی و مربیان حلقه‌های صالحین دانشجویی باید از فکر و اندیشه‌ورزی، معرفت‌اندوزی، بصیرت، اخلاق، معنویت، مهارت تشکیلاتی و... برخوردار باشند و برای هرکدام از این ویژگی‌ها باید برنامه‌ریزی مدون و منسجم کنند.

وی با بیان اینکه تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت‌ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان درگرو تربیت انسان‌های عالم، متقی، آزاده و اخلاقی است افزود: تحقق این هدف نیازمند نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم‌کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به‌صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، کارکردهای فردی، سازمانی، اجتماعی و... را ازجمله کارکردهای حلقه‌های تربیتی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌روز بودن نسبت به بیانات مقام معظم رهبری به بصیرت‌افزایی کمک می‌کند.

قزل‌سفلی با تأکید بر استفاده از محضر علما، توسط به قرآن، دعا و زیارت گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت‌های خود و تقویت آن‌ها به تداوم انقلاب کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها