مراسم سوگواری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۷۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج عشایری بیان داشت: عمر حضرت فاطمه اگرچه کوتاه بود اما میراثی که به دلیل کوتاهی تاریخ به ما رسیده چیزی در حدود هفتاد دعا،دو خطبه،تعدادی حدیث و نیز تعدادی حکایت است که برگرفته از سیره آن حضرت می باشد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور در بیان کرد:اگرما توانستیم ازدواج،همسرداری؛ دفاع ازحریم ولایت و تربیت فرزندو ... را برای جامعه امروز کاربردی و راهبردی کنیم، کاری دینی و فرهنگی کردیم .

وی ادامه داد:یکی از ویژگیهای شاخص حضرت زهرا سلام الله علیها ولایت مداری وولایت محوری بود،تا آنجا که در این مسیر اولین شهیده ولایت شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری افزود :امروز وظیفه وتکلیف مهم ما در امتداد ولایت مداری این بانوی بزرگ اسلام این است که ولایت محوری را وظیفه خطیر خود قرارداده و تا آخرین لحظه پای ولایت باستیم .

حجت الاسلام کریم پور،یکی از ارکان مهم انقلابی که با ماهیت کاملا اسلامی بوجود آمد و همه توطئه ها و تهاجمات گسترده و متنوع(سخت و نرم)دشمنان را بیش از سه دهه با قدرت پشت سر گذاشته و توانسته با موفقیت استمرار یابد و حرکت به جلو و پیشرفت و تعالی را در همه ی ابعاد ادامه دهد و برای تحقق و دست یابی به اهداف داخلی و جهانی خود گامهای بزرگ و اساسی را بردارد؛رهبری بی نظیر انقلاب اسلامی ایران و پیوند امت با مدیریت و رهبری انقلاب است.

وی همچنین بیان داشت: ولایت محوری تا به حال علاوه بر حفظ اصول انقلاب و ارزش های دینی آن و استمرار حرکت در صراط مستقیم اسلامی،دشمنان را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار ساخته است و بدیهی است هر چه اهتمام و عمق بخشی به این رکن اساسی بیشتر گردد انقلاب اسلامی و نظام بر آمده از آن استحکام بیشتری یافته و تهدیدات را خنثی و چشم انداز آینده را روشن تر می سازد.

حجت الاسلام کریم پور ادامه داد: بر همه ی علاقه مندان به ویژه سنگر نشینان انقلاب اسلامی و مدافعان اسلام ناب است که با معرفت و بصیرت کامل نسبت به استحکام و تعمیق و استمرار نهضت دینی و بیداری اسلامی زمینه را برای تحقق حکومت جهانی ولی و حجت و ذخیره الهی فراهم سازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:چنانچه ولایت محوری مطمئن ترین راهکار برای تقویت معنویت در زندگی فردی و اجتماعی و سازمانی است و به حق باید آن را از اصول و مولفه های اساسی پاسداری از انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

ارسال نظرات