خبرهای داغ:
در آیینی باشکوه جشن تکلیف یک‌هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۸۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش کازرون امروز در حاشیه جشن باشکوه تکلیف دانش‌آموزان این شهر که با حضور جمعی از دبیران و مربیان پرورشی و کارکنان اداره آموزش‌وپرورش کازرون در حسینیه سیدالشهدا ملابرات این شهر برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ما براى هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار، نعمتى به ما رسیده باشد، جشن می‌گیریم تا بدین‌وسیله سپاسگزارى و شکر و شادى خودمان را نشان دهیم.                  

حکمت ورع بابیان اینکه، به تکلیف رسیدن، یک عید و یک اتفاق مهم در زندگی انسان به‌حساب می‌آید گفت: به‌خاطراین‌که در این سن انسان ازنظر عقلى و جسمى به حدّى می‌رسد که می‌تواند با خوشحالی وصف‌ناپذیری خواسته‌ها و دستورهای خداوند متعال را اطاعت کند و بنده شایسته او به‌حساب آید.

وی تصریح کرد: بنابراین با برگزاری «جشن تکلیف»، به دانش‌آموزان گوشزد می‌کنیم که نعمت‌های خدا را گرامى بدارند و این روز بزرگ را که در آن به سنّ تکلیف رسیده‌اند به‌عنوان یک روز پرشکوه و خاطره‌ای به‌یادماندنی به یاد بسپارند. 

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش کازرون متذکر شد: جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى مناسب است که نوجوانان عزیز، باید تاریخ دقیق تولّد خود را بدانند تا بتوانند روز مکلّف شدن خود را طىّ مراسمى جشن بگیرند و شادى کنند.

وی گفت: در این جشن خاطره‌انگیز برای هرکدام از دانش‌آموزان جوایزی همراه با کتابچه‌ای در راستای دانستنی‌های دوران بلوغ اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها