خبرهای داغ:
مردم حزب‌الله و شهیدپرور شیراز با امضای طوماری ضمن تقدیر از مواضع انقلابی نماینده مقام معظم رهبری در فارس، خواستار برخورد قاطع مسؤولان با هنجارشکنان فرهنگی در این شهر و عزل آنان شدند.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۸۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

در طوماری که به‌عنوان اعتراض با رفتارهای هنجارشکنانه برخی از مسؤولان استانی نوشته شده و به امضا جمع کثیری از مردم این شهر مقدس رسیده آمده است: هفته‌ای که گذشت شاهد فریاد انقلابی آیت‌الله اسدالله ایمانی علیه هنجارشکنی در مراسم شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام بودیم، که ایشان طی بیاناتی دردمندانه مواضع صریح خود را اعلام کرد و اکنون نوبت مسؤولان کشور است که ردای مسؤولیت را از اندام ناموزون برخی در این استان بیرون آورده و ضمن برخورد قانونی با مقصران این قصه پرغصه، درس عبرتی به دیگران بدهند.

در این طومار تصریح شده است: شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی است که مرقد تابناک حضرت احمد ابن موسی (ع) و دیگر مرقدهای شریف در آن نورافشانی می‌کند.

در این طومار اضافه شده است: خاک پاک شیراز معطر به وجود بزرگانی مانند ملاصدرا، حافظ، سعدی، شهید دستغیب و هزاران شهید گلگون‌کفن است.

در این طومار خاطرنشان شده است: ما مردم شیراز حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی و لازم‌الاجرای آیت‌الله ایمانی اعلام کرده، و منتظر دستورات تهران برای برخورد قانونی با مسببیان و عزل مقصران از مسؤولیت هستیم.

 
*فارس؛
ارسال نظرات
پر بیننده ها