امام جمعه فلارد دشمن در جنگ نرم بدنبال این است که باکم رنگ کردن حق،باطل را جایگیزین آن کند.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری صدیقه طاهره سلام الله علیها با حضور اقشار مختلف مردم درمسجد امام‌حسن مجتبی علیه السلام مالخلیفه لردگان برگزارشد.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور ،ایام حزن و اندوه شهادت حضرت زهرا اطهر سلام علیهارا به عزاداران تسلیت گفت.

امام جمعه فلارد به لزوم دشمن شناسی و بصیرت افزایی اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ نرم بدنبال این است که باکم رنگ کردن حق،باطل را جایگیزین آن کند و در این رابطه، گاهی به علت عدم شناخت دشمن انسان با آن توطئه های طراحی شده همراهی می کند.

وی به اتفاقات تاریخی اشاره کرد و گفت: سراسر تاریخ می تواند برای بشریت درس و عبرت باشد، گاهی بواسطه دل بستن به زندگی دنیا ،علاقمندی به پول، مقام و پست، گاهی از ترس کشته شدن، انسان از مسیر الهی جدا می شود و دیگر فرصت جبران را هم پیدا نمی کند.

امام جمعه فلارد اظهار کرد:بسیاری از کسانیکه در قیام عاشورا با حضرت امام حسین علیه السلام همراهی نکردند ، زمانی پشیمان شدند که کار از کار گذشته بود .

حجت الاسلام بخشایش پور ادامه داد: این محافل و مجالس باید مخاطبین را در بصیرت افزایی،دشمن شناسی و استکبار ستیزی کمک کند.

تلاوت قرآن ،سخنرانی،ذکر مصیبت ،سینه زنی و صرف صبحانه از برنامه های دومین روز سوگواری ایام فاطمیه بود.

نظیر این مراسم همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در روستای سهل آباد لردگان هم برگزار شد.

اقامه نماز مغرب وعشاء، تلاوت آیات نورانی وحی ،سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور امام جمعه فلارد، ذکر توسل، سینه زنی و صرف شام از برنامه های مجلس عزاداری بانوی بزرگ جهان اسلام بود.

ارسال نظرات