خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از آغاز ثبت‌نام اردوهای راهیان نور دانشجویی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۵۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

علی پیرمراد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی راهیان نور رابطه بین نسل‌هاست و ارتباط عمیقی بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب که امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام به نظر می‌رسد، برقرار کرده است.

وی بابیان اینکه اندیشه و نظام اسلامی باید مستمر شود تا آرمان‌ها و هدف‌هایی که نسل‌های اول انقلاب داشته‌اند به شکلی به نسل‌های بعدی منتقل شود، افزود: یکی از این آرمان‌ها، ایثار و شهادت، گذشت و فداکاری در راه خداست که نسل جوان امروز به شکلی در سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی لمس می‌کند.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان با اشاره به اینکه بی‌شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل‌الله به کشورهای عراق و سوریه اعزام می‌شوند تربیت‌شدگان مکتب شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و این یعنی ارتباط و پیوند بین نسل‌هاست، تصریح کرد: از مهم‌ترین اهدافی که اردوی راهیان نور دنبال می‌کند آشنایی جوانان و نوجوانان با محورهای عملیاتی جنگی و در راستای این حرکت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده و جهانیان و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری است.

پیرمراد ادامه داد: با برگزاری اردوی راهیان نور می‌توان به ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت.

وی بابیان اینکه مراحل ثبت‌نام از دانشجویان علاقه‌مند برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 بهمن‌ماه آغاز و 10 اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد، افزود: کار نام‌نویسی در دفاتر و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های لارستان صورت می‌گیرد.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان درباره تاریخ اعزام‌ها، گفت: مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 اسفندماه سال جاری به مدت پنج روز میزبان دانشجویان دانشگاه‌های لارستان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها